PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 29, 2012

AHLI PARLIMEN WANGSAMAJU KATA ANWAR PENGECUT..!!!



Ahli Parlimen WangsaMaju membidas Anwar kerana bukan sahaja takut untuk menyaman individu-individu yang pernah rapat dengannya, malah tidak pernah menafikan setiap kenyataan yang dikeluarkan oleh mereka mengenai salahlaku Anwar.

Anwar boleh menyaman mereka atas alasan memfitnah tetapi kenapakah Anwar tak berbuat demikian..?? Ini membuktikan Anwar takut untuk bertindak ke atas individu-individu terbabit disebabkan pendedahan mereka adalah benar sama sekali.

Ini juga bermakna semua dakwaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah terhadap Anwar amat serius dan beliau sangat mengenali ketua umum pembangkang. Anwar ni memang seorang yang suka failkan saman, tetapi apakah muslihatnya kali ini..???

Apa yang Anwar takutkan..?? Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong berkata, ia memperlihatkan bahawa kenyataan bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan, Senator Ezam Mohd. Noor terbukti benar.

Orang awam sebenarnya boleh menilai tingkah laku Ketua Umum Pembangkang, Anwar bukanlah seorang pemimpin yang perlu dicontohi kerana sifatnya yang lebih banyak buruk daripada baik. Jika kita tanya penyokong dan pencacainya pula seperti menghalalkan kegiatan sumbang Anwar.

Tak ambil kesah sama ada pendedahan yang dibuat telah membuktikan Anwar terlibat dengan gejala sumbang dibelakang pengetahuan mereka. Penyokongnya tetap menghalalkan Anwar dengan hobinya walaupun didedahkan 100 video lucahnya sekalipun...!!!


Dah jadi macam parti bebas seks saja bunyinya kesian...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Raja segala saman tiba tiba terkedu taknak saman.. nuar BACUL!!! MUAHAHAHA

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...