PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 28, 2011

TINDAKAN ANWAR BIADAP DAN KURANG MATANG..!!!



Setelah perhimpunan haram "bersih" tempohari, ini satu lagi tipu helah Anwar, peliwat negara yang penuh dengan agenda dan propaganda sebagai tektik meneruskan politik busungnya. Ketua pembangkang Anwar akan mengerakkan jentera keldai dan lembunya untuk menjayakan Kempen untuk membebaskan dirinya.

Dulu pakatan PR melenting marah menolak kenyataan bahawa perhimpunan "Bersih" adalah perhimpunan untuk mengalih perhatian rakyat terhadap kes liwat Anwar. Tetapi apa pula ingin mereka selindungkan sekarang, sudah terang-terangan sememangnya perhimpunan ini adalah untuk menyelamatkan nyawa politik pakatan ketua penipu mereka.

Satu lagi usaha Anwar mengheret rakyat bukan lagi untuk memperjuangkan nasib rakyat, tetapi sebaliknya untuk menyelamatkan Anwar dari salah laku moralnya. Cuba kita fikir secara matang, apa motif utama Anwar mengerakkan penyokongnya untuk menjayakan Kempen Bebaskan Dirinya..???

Bukankah Anwar diwakili peguam-peguam terhandal di Malaysia dan bukan seorang pulak tu, punyalah ramai. Dengan bukti yang telah ada dipersidangan mahkamah, peguam-peguam terhandal Anwar tetap gagal menghalang kebenaran sebenarnya. 



Inilah sebab utama bahawa peguam-peguam terhandal upahan Anwar telah gagal melaksanakan tugas mereka untuk membebaskan Anwar dari pertuduhan kerana dengan bukti yang ada sememangnya Anwar terlibat dengan segala aktiviti main belakangnya.

Kempen membebaskan Anwar 901 adalah sebagai "talian hayat" yang tinggal untuk menyelamatkannya...!!!

Anwar semakin lupa dan nyanyuk kerana langkahnya menggerakkan rakyat untuk "berdemo" seharusnya tidak berlaku kerana keputusan mahkamah merupakan sebahagian daripada sistem demokrasi yang mengandungi mekanisme penyelesaian.

Demokrasi jenis apa yang diamalkan Anwar..???

1 comment:

TokAyah said...

Anwar tak buat. Anwar Imam Mahadi. Anwar tak bersalah. Anwar bersih. Sudahlah orang tua hoi jangan merosakkan negara. Semua orang tak betul kau saja yang betul. Siapa yang tak kenal Anwar akan percaya. Yang dah kenal tahu siapa Lu dan apa agenda kamu. Selamat kau nanti di sg buloh Malaysia aman tanpa Lu.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...