PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, December 27, 2011

NIK AZIZ DAN PAS SEMAKIN GILA...!!!


Nik Aziz bertambah terdesak kerana puak mereka menggantungkan banner yang tertulis bantuan duit RM500 kerajaan kepada rakyat adalah duit haram. PAS terlalu ghairah berpolitik sehingga sanggup membuat fitnah bahawa duit bantuan tersebut adalah duit haram.

Kerajaan Malaysia bantu rakyat pun salah ke..?? Kena pula tibanya hari persekolahan anak tak lama lagi, sudah pasti duit ini akan mengurangkan kos pengeluaran pihak Ibubapa terhadap anak-anak mereka.

Nik Aziz dan PAS bertambah meroyan ceramah yang bukan-bukan sehinggakan bantuan yang akan diberikan kerajaan Pusat pun dipolitikkan. PAS dah ketandusan modal untuk membangkang lagi dan kerana itulah banyak ahlinya meninggalkan PAS baru-baru ni.

Sudah pasti selepas ini apabila diajukan soalan, PAS sekeluarga takkan mengaku diatas perbuatan mereka menghina bantuan Kerajaan Pusat.

Apabila ketuanya Nik Aziz dah bertambah tak betul, maka ahlinya lagilah bertambah tak betul. Bertambah sempit fikiran PAS untuk berfikir secara matang..!!!

4 comments:

Anonymous said...

Rakyak Kelate - yg sokong PAH - nok amek pitih RM500 tu nok gi buak maksiak...buleh, tak hare...!!!

Pakcu Rantau Panjang said...

Ni apa cerita pulak....janganlah dok kelabu mata orang kampung dengan cara ni ..tak bagus tu...jangan terlalu taksub dan sepit.

Kalau kerajaan bagi tu ..ambillah jangan dok pusing kok lain...tu minda kontot.

Bonus yang kerajaan bagi tak seorang penjawat awam kata...haram . Separuh gaji lebih dari RM 500..wehhhh..
Gaji puak -puak wakil rakyat pun kerajaan bayar....tak berbunyi pun haram.????.

Tapi bila kerajaan nak bagi ko orang kampung ada pula cerita macam ni...apa pasalaaaaaa ??? Letak gambar Tok Guru pulaak...masyaalah.

Dan ada YB di tempat Pakcu sendiri berkata ..besar mana gak RM500..tu.??? Dia takpa lah gaji bulanan ribu-ribu ..pun kerajaan kasi.. Jadi buka minda, buka mata, celikkan hati...jangan tertipu.....Kalau nak ambik ambil..kalau tak mahu kasi Pakcu..he..hehe.....

Jeffry said...

WALLY SLIPAU KEMAHAK DGN ROYALTI TP JAKI KLU RAKYAT NAK NIKMATI DUIT RM500. TU PSL MCM2 FATWA SEWEL DH MULA STAT KUAR DR MULUT BACIN DIA BROO KEHKEHKEHKEH

Pak Alang said...

Sokong Peliwat sokong Pezina HALAL.

Duit bantuan kepada orang yang memerlukan HARAM.

Dunia boleh suka2 Haram - Halal.

Akhirat nanti depan Allah SWT.

Gelaran TOK GURU pun hilang. Cuma Nik Aziz sahaja.

Waktu itu nak putar nak tegakkan fatwa sila kan.

Bukan sahaja yang tersurat yang tersirat dalam hati pun akan terbongkar.

PAS sekarang tak layak cakap fasal Islam. PAS sekarang adalah PAS di bawah Pemerintahan Khalifah Omar Abdul Aziz Al Guang Eng.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...