PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, December 17, 2011

BUKTI PAKATAN PR SONGLAP DUIT KERAJAAN NEGERI UNTUK KRONI..!!?



NGA yang terkenal dengan kenyataan racist “Hitam Metalik” yang ditujukan kepada Menteri Besar Perak Dato Sri Zambry kini terpaksa berdiam diri kerana Si mulut becok itu menyeleweng wang kerajaan tempatan dengan mendapatkan tender menjahit baju kepada isterinya.

Selama ini Nga yang tidak sayang mulut suka mengutuk Kerajaan Barisan Nasional kini terpaksa berdiam diri apabila bini sendirinya terperangkap dalam menyalahguna kuasa mendapatkan tender!

Ini bukti dokumen tender dan anehnya Ketua Geng Bubar DUN turut bersekongkol dengan NGA sewaktu memimpin Negeri Perak..!!!



Isteri Nga sebagai pengarah syarikat jahitan yang didaftarkan pada 23 – 4 – 2008 iaitu 42 hari selepas pilihan raya umum dimana Negeri Perak jatuh pada tangan Pakatan Rakyat.

Bayangkan hanya dalam masa 42 hari mereka mampu buat apa sahaja untuk mengaut keuntungan dengan berkroni atas nama negara berkebajikan..!!!



Surat lantikan dari pihak kerajaan negeri yang diketuai Ketua Geng Bubar DUN (kini bekas Menteri Besar) yang selama ini berceramah tentang “kebenaran” dan “keadilan” tapi sanggup mengadai maruh dan harga diri semata – mata untuk menguatkan sokongan dari DAP


Syarikat isteri Nga yang mendapat kontrak menjahit lounge suit bukanlah dalam pilihan kedudukan pertama malah terakhir dalam keputusan tender! Namun tetapi Menteri Besar Perak (sekarang bekas) terpaksa meluluskan tender kepada bini Nga atas dasar kepentingan politik pakatan rakyat!

Kepada MB NIZAR dan NGA, Semata – mata nak jaga kepentingan politik masing – masing kamu berdua menyeleweng duit kerajaan negeri untuk songlap peruntukan..!!!

Peliknya selama ini kamu memekik yang Kerajaan Barisan Nasional Menyalahguna peruntukan tapi rupa – rupanya Nizar dan kroninya sepakat nak makan semua..!!!


KALAU BOLEH SAYA MINTA MACC / SPRM TOLONG MASUK CAMPUR DAN SIASAT KES INI.


SUMBER
KLIK DISINI

1 comment:

Anonymous said...

Dah terang lagi bersuluh...
Kan dah mkn diri.. Sblm nie tuduh org,rupa2nya, mmg DAP songlap duit rakyat

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...