PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 26, 2012

NILAIKAN SENDIRI ARTIS PAS SORANG NI..!!!


Hebat, bergaya dan mantop. Itulah ungkapan yang boleh diberikan kepada artis PAS sorang ni, sebabnya artis lain dan pelakon pun tak dapat nak merasa apa yang dirasai oleh penceramah bini 2 ni. Orang perempuan mesti suka nak tengok Ustaz Glamour ni, mengalahkan Ustaz Akhil..!!!

Hebatkan, mana ada artis ataupun pelakon kahwin sampai 2 bini, sedangkan penceramah yang terlalu diberi kebebasan bersuara dalam masjid ni lantang menghuraikan pendapatnya. Biarlah gambar diatas berbicara tentang kehidupan mewahnya.


Itu sebab penceramah ni sokong PAS, sebab masyuk banyak..!!!

Yang menariknya rakyat lain tetap miskin, renungkanlah..!!!

8 comments:

warkahpenafikir said...

Kaye gak ek..masuk blog saya...salam perjuangan...

Anonymous said...

ustaz cari makan. motor besar yg harga ratus ribu dia ada. kereta mewah banyak. kerja apa? ceramah je. tapi ceramah macam mana? selit ceramah politik. pastu masjid bayar ribu ribu. ustaz molek ke gitu? zuhud ke? bukan jenis ustaz dulu lagi la. ustaz dulu ambil apa yang perlu je. tak ada pung ambil lebih dari yang sepatutnya.

umno_baru said...

betul ke keta dia?

Anonymous said...

rezeki masinng- masing, asalkan halal dah kire bagus.cume nawaitu kene betul la tgk niat kite waktu tu nak buat ape.wallahualam..

nina said...

memang betul kereta dia sebab saya sendiri penha terserempak dengan dia di highway...

Brahim Nyior said...

Saya akui UAI ada tarikan tersendiri, tapi mungkin pada khalayak lain, bukan saya. Saya menghormatinya sebagai orang yang ada ilmu (mungkin tidak sehebat ulama) tapi ceramahnya yang suka menyindir dan menjatuhkan imej orang lain saya tidak boleh terima. Lagi satu, perkataan yang digunakan, mengikut dialek Terengganu, adalah istilah kasar. Contohnya. "boddo", "bengong" amat tidak wajar diucapkan biarpun tampak lucu.

Ia mungkin menghiburkan sesetengah khalayak, tetapi sebahagian isinya masih lagi mempunyai ilmu untuk dikongsi.

Moga UAI akan mengubah penyampaiannya, supaya tidak dilihat cenderung kepada satu pihak. Adalah baik untuknya bersikap neutral dan menegur mana-mana pihak yang perlu dibetulkan. Saya ambil contoh Ustaz Shamsuri Ahmad (Penang) yang tampak fokus kepada Kitab Bahrul Mazi, atau Ustaz Zahazan Muhamad (Melaka) yang lebih kepada ilmu tafsir Quran.

Seorang lagi

Anonymous said...

ustaz bengong.....yg dengar pun bengong juga....sama sama bengong....memang betul apa yg dikatakan oleh rasulullah s.a.w....aku takut org mcm ni lebih lagi dari takut dajall....naauzubillah

Mohd Fuad said...

org yg begong je tak dengar ceramah ustaz nie

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...