PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 22, 2011

APA BEZA MAMAT NI DENGAN ANWAR..???



Arif Alfian Rosli, bekas pelajar perubatan di Ireland yang kontroversi enggan mengulas mengenai berita bahawa dia telah berkahwin dengan seorang lelaki asing. Arif Alfian telah dihubungi oleh media Ireland, IrishTimes.com, tegas menyatakan bahawa dia adalah seorang Islam, tidak memeluk mana-mana agama lain dan akan kekal sebagai seorang Muslim sehingga akhir hayatnya.

“Saya tidak menukar agama lain, apa yang telah dilaporkan adalah amat bertentangan dengan fakta sebenar. Saya dilahirkan sebagai seorang Muslim, saya masih seorang Muslim dan akan kekal sebagai seorang Muslim sehingga saya mati. Tiada apa-apa yang boleh menggoncangkan iman saya, ” katanya.



Arif Alfian juga menjelaskan bahawa dia tidak pernah menghubungi ibu bapanya di Malaysia untuk beberapa tahun berikutan salah faham antara mereka, namun dia mengaku bahawa dia kerap menghubungi adik-beradik yang lain.

“Saya mempunyai sedikit salah faham dengan bapa saya pada tahun 2009 … sehingga saya telah dilaporkan hilang, saya masih tidak menghubunginya, tetapi saya sering menghubungi ahli keluarga yang lain,” katanya.

Alfian Arif bapa, Rosli Harun, 56, baru-baru ini meminta bantuan Utusan Malaysia untuk mencari anaknya yang dikatakan ‘hilang’ selepas pencarian mereka buntu.


Jika dibandingkan mamat ni dengan Anwar, bezanya si Arif ni lebih berterus terang berbanding Anwar yang suka menipu sehingga terpaksa dibuktikan di dalam mahkamah diatas kelakuan songsangnya.

Satu lagi bezanya adalah si Arif ni cuma rakyat Malaysia biasa tetapi Anwar adalah pemimpin jijik yang lebih memalukan negara Malaysia. Semua negara luar tahu akan tabiat Anwar yang lebih berdolak-dalih membuat pengakuan, jika tidak takda lah kes liwatnya dibicarakan dah 2 kali.

Sekali dulu dah dibuktikan beliau terlibat dengan aksi songsangnya, sekarang kes kedua liwatnya sudah dekat dipenghujung jalan. Itu pun nasib baik ada yang berani membongkarkan "Tut" dengan Anwar, yang tak berani tu cuma makan upah main belakang.

Dah hampir sepuloh penama dikaitkan dengan Anwar ni, cuma yang 8 lagi tu hanya berdiam diri kerana sedap agaknya melakukan aktiviti suka sama suka ni...!!!

2 comments:

Anonymous said...

Jgn la bandingkan dia dgn Anwar pulak! Anwar lagi teruk!

Anonymous said...

Tak boleh bandingkan Mamat ni dengan Anwar al Juburi... sebab pada pandangan kasar.., peranan kedua2 mereka adalah berbeza.

Anwar suka hantam punggok..,; nampak gayanya, Mamat ni yang kena hantam punggok.. Seorang bernama 'al Juburi'.., manakala seorang lagi selayaknya dinamai 'si Juburi'..

Bezakan?

Mamat ni yang sepautunya 'menikah' dengan al Juburi...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...