PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 21, 2011

INILAH BUKTI PKR TERLIBAT DENGAN JAMBU ANWAR YANG TURUNKAN BENDERA PM



Jika di perhatikan betul-betul pada video tersebut, ada muka haram jadah Chegu Babi...oppp salah eja, Chegu Bart Simson PKR yang macam kartun tu berada kat situ.

Kalau tak terlibat kenapa menonjolkan muka dah macam lembu Anwar kat sana..??

Ini semua mahasiswa lembu bodoh yang lebih bingai dari lembu-lembu NFC..!!!

11 comments:

Sudir said...

Bukan ker dia juga mahasiswa?

Anonymous said...

kalau begitu, betul lah PKR terlibat.

Anonymous said...

Patut KENA Tumbuk je.....

Anonymous said...

budak setan tu menyorok kat celah pungkoq mana.. x nampak pun

amboi nampak mcm hero gaban turunkan bendera tp baru kena angin sepoi2 bahasa dah hilang menyorok dlm seluar cikgu bad...

memang sial la lu... samseng mcm kuching kurap

Nazir Sekolah said...

Bodo budak kanyiak ni. Dia dah tempah batu nisan masa depan dia. 70% dah kemungkinan dia nak kena buang dari uni. Kalau dak pun peluang untuk dia jadi cikgu pun dah yelek pocik.

mastika said...

Caya la pakcik dlm klip ni!!! Ini macam baru buku dgn ruas...

Anonymous said...

Saya tak akan ambil dia ni kerja dengan syarikat saya.

AC DImana said...

Pemimpin mahasiswe githu ghope? Teman ingat calon Akademi Fantasia 10.

Anonymous said...

Setuju bro. memang Adam ni kena digunakan oleh PKR. Turunkan bendera gambar PM pun PKR suruh. Tapi yang lawak tu mamat spek itam tu nak daring abang tu konon.. Sekali kena tempeleng bisu ha ha ha

SiamangBukit said...

Kepada Bro yang nak tumbuk Adam kita sokong, waimah kalau bapak dia membela dia kita tumbuk dia juga.
Abang itu betul ini soal maruah. Orang masuk rumah kita dengan tidak bersopan mesti di ajar begitu. Baru dia tahu kalau nak tunjuk terror jangan jalan pintu belakang, berdepan lah.
Ini Adam anak tak tahu nak kenang budi. bapak bawak moto anak bawa kereta pergi sekolah.

Anonymous said...

itu baru senda gurau sikit aje adam kalau kamu rasa betul sangat panjat tiang bendera tu pulak biar seluruh rakyat termasuk orang asli dihutan gelak tengok kerja bodoh kamu. Amat malang belajar tinggi tinggi hal ini yang terhasil, lebih baik balik rumah tolong mak angkat kain dari penyidai.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...