PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, November 16, 2011

SIAPA PALSUKAN LAPORAN HOSPITAL PUSRAWI KES LIWAT ANWAR..??



Ramai mempertikaikan kesahihan ‘bukti dari Hospital Pusrawi’ terutamanya berkenaan proses pengambilannya yang tidak sah.

Namun begitu, beberapa hari kemudian, pihak Hospital Pusrawi mengeluarkan kenyataan rasmi menegaskan Mohd Saiful tidak diperiksa untuk kes sodomi, malah apabila pesakit itu memberitahu dia diliwat, doktor yang merawatnya memberhentikan serta merta pemeriksaan dan mencadangkannya agar memeriksa secara profesional di hospital kerajaan.

Pihak Hospital Pusrawi juga menegaskan doktor yang memeriksa Mohd Saiful yakni Dr Muhamad Osman Abdul Hamid, bukan doktor pakar, sebaliknya beliau merupakan doktor biasa yang bertugas di bahagian kemalangan dan kecemasan hospital swasta itu.

1 comment:

Anonymous said...

Psiwar anwar ialah dengan segera menyebarkan cerita bahawa laporan PUSRAWI kata tiada penembusan , kuncu2 anwar dengan cepat menabur cerita bahawa Dr Pusrawi telah membuat pemeriksaan keatas saiful , nama yg disebut ialah Dr Osman !

lalau umum pun percaya sepenuhnya cerita anwar tanpa mengkaji hakikat cerita sebenar ,

kini terdedah kebenaran bagaimana cerita sebenar , pun demikian masih menjadi satu kemenangan pada Anwar kerana mendahului kerajaan dalam penyampaian cerita , ramai masih berpegang pada cerita anwar ,

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...