PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, November 16, 2011

KHALID GAGAP MEMANG GILA ATAU BUANG TABIAT..??



MB Selangor Khalid Gagap akhirnya dengan gaya bongkak mendakwa Pengurus Besar PKNS sememangnya layak menerima gaji jutaan ringgit atas krelibiliti beliau sebagai seorang tokoh korporat.

Beliau juga menganggap jumlah gaji ditambah dengan elaun yang diberikan itu sememangnya keistimewaan yang diberikan bagi meningkatkan prestasi kerja beliau yang memegang jawatan tertinggi sebuah Perbadanan di dalam Negeri yang pesat membangun dan terkaya di Negara ini.

"Kerajaan Negeri Selangor membri pendapatan dan elaun kepada Pengurus Besar berdasarkan prestasi beliau dan PKNS itu sendiri. Malah sejak dilantik pada 2009, dia merupakan seorang tokoh yang ada potensi yang baik."

Oh.. Boleh bagi jutaan ringgit. Inilah maksud sebenar Negeri Berkebajikan yang kamu dok jaja masa PRU12 sebelum ni. Kebajikan diberikan kepada 'pekerja2 bawahan' kamu Khalid Gagap. Duit Kerajaan Negeri. Ini memang nak kena tunggu Sultan Selangor beri amaran sekali lagi.

Mana Hantu Zuraida? Ini yang perlu kamu tegur dan desak agar SPRM siasat sehingga ke lubang cacing. Duit Kerajaan Negeri yang merupakan duit rakyat kamu keluarkan RM40 Ribu setiap bulan hanya untuk seorang Pengurus sebuah Perbadanan? Ini baru cerita Gaji Pengurus PKNS. Belum tengok lagi elaun2 dan komisyen2 yang diterima oleh Exco2 dan kamu sendiri Khalid Gagap.



NFC yang secara jelas bukan milik Kerajaan, malah modal yang diperolehi pun melalui Pinjaman Bank dan Pelaburan sebuah kondo hasil Si Zuraida menyalak macam anjing. Ini terang2 duit Rakyat kamu dok sogok dengan elaun2 yang melampau sehingga mencapai jutaan ringgit sebulan, hanya untuk seorang pengurus. Itu yang dibongkar. Bagaimana pula dengan elaun Anwar. Gaji RM1, elaun? RM1 Juta?

Wang tersebut lebih layak diberikan kepada yang berhak menerima iaitu Rakyat Selangor. Itu wang mereka. PKR juga yang dok canang kata UMNO guna wang rakyat mentah kedarah projek2 DBKL. Ini wang siapa? Wang keturunan nenek moyang kamu Khalid?

SUMBER
MALAY DELIMA

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...