PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, November 19, 2011

PENGARAH STRATEGI PKR MEMANG OTAK LEMBU..!!!



Dah la cakap pun main hentam saja tanpa diusulkan bukti, lepas tu ada hati pula nak ajak berdebat isu NFC. Rafizi Pengarah Strategi PKR mengatakan bahawa lembu kat ladang FeetLot Corp tak sampai 100 lembu tetapi tak diusulkan bukti video mahupun gambar.

Mentang-mentang berjawatan dalam PKR mula nak tunjuk belang menipu sini sana..!! Cuba saksikan video dibawah..!!!




Dah tengok bukti video mengatakan jumlah sebenar yang ada diladang FeetLot Corp..?? Sah kan Rafizi tak pandai nak mengira, tetapi main taram je sesuka hatinya. Lepas tu ada hati nak ajak berdebat pula..!!!

Gambar dibawah menunjukkan surat tawaran berdebat oleh PKR, itu pun tak berani nak datang sendiri hantar, pakai pos laju, e-mail dan faks pula. Nampak sangat pengecut, tak berani nak tunjuk muka ajak berdebat..!!!



Nampak sangat kelam-kabut mereka ni nak pertahankan benang yang basah..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Hairan.....mengapa orang Melayu dengki sangat dengan orang Melayu berniaga atau pun berjaya dalam bisness? Sekurang nya Usahawan Melayu membayar zakat dan dapat dinikmati oleh orang Melayu baca Islam.Tetapi perniagaan orang lain dari Melayu tidak pernah di pertikaikan oleh orang Melayu. Ada ke Vincent Tan, Ananda atau pun Tony Fernandes bayar zakat?

Saya orang Melayu dan saya sedih, sebilangan besar orang Melayu ada lah Pendengki, tidak boleh tengok orang Melayu lain berjaya. Cina, India dll tidak kisah bangsa mereka berjaya. "Pandai cari wang", kata mereka. Bangsa Melayu akan kata, "ini mesti Kroni".

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...