PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, November 26, 2011

PAKATAN PR DIBERI AMARAN...!!!



Memang dah nak mula main kotor Pakatan PR ni, belum lagi masanya untuk pilihanraya dah nak berpiket politik pula. Nak pancing dulu lah kononnya, ini namanya pakatan PR yang tidak adil tetapi pandai pula namakan partinya sebagai parti keadilan.

Hanya adil kat mereka saja, jika dihalang dan disekat, orang lain pula yang tak berlaku adil. Seperti orang tertindas pula, sebaliknya mereka yang cuba menindas orang lain.

Memang dasar parti penipu, ketuanya pun kuat menipu...!!!


JOHOR BAHRU – Polis tidak membatalkan permit ceramah yang dimohon PKR namun menegaskan ia belum diputuskan.

Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata, polis menolak permohonan PKR untuk mengadakan ceramah di beberapa daerah di negeri ini selepas mengambil kira keselamatan rakyat dan untuk mengekalkan ketenteraman awam.

Katanya, polis menerima permohonan PKR kira-kira tiga hari lalu tetapi menolaknya kelmarin.

“Permit dipohon menerusi ketua polis daerah. Bagi sebarang kelulusan yang diberikan, perkara tersebut akan dikaji dengan menitik beratkan akan faktor keselamatan.

“Namun jika permohonan gagal, mereka boleh menghantar rayuan kepada saya (Ketua Polis Negeri) bagi mengkaji semula permohonan mereka untuk mengadakan ceramah di sini dan saya telah diberitahu mereka akan hantar hari ini (semalam),” katanya dalam pada sidang media, di sini, semalam.

PKR menerusi Timbalan Presidennya, Mohd Azmin Ali yang menghadiri majlis perasmian Kongres Wanita dan Angkatan Muda Keadilan (AMK) di sini, semalam mendakwa polis membatalkan semua permit ceramah yang dikeluarkan untuk beberapa kawasan pada saat akhir.

Mengulas lanjut mengenai perkara itu, Mohd Mokhtar berkata, tidak timbul isu permit dibatalkan kerana polis tidak pernah meluluskan permohonan untuk mengadakan ceramah yang dibuat PKR tiga hari lepas.

Mohd Mokhtar turut mengingatkan PKR agar tidak meneruskan aktiviti ceramah selagi permit masih belum diluluskan.
 

“Jangan menguji kesabaran kita kerana ia adalah tugas polis dan tanggungjawab untuk mengekalkan keamanan dan kita tidak akan teragak-agak mengambil tindakan jika mereka mengadakan apa-apa ceramah di negeri ini tanpa sebarang permit daripada pihak polis,” katanya. - MYMETRO

5 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Bukan batal tetapi tidak pernah di luluskan, ha...ha... cantik ayat tu. Tak lulus, macam mana boleh batal? Bodoh punye azmin.

praha2 said...

dio nak dapetkan simpati rakyat jadi katokan dibatal. ni lah dikatokan lidah biawak. oran cam ni bolih jadi tim kepado penipu bosar. jadi dio pun menipulah.
kalo dah jonis peniou tu dari ketuo samapai kemacainyo samo jo. hai rakyat malaysia di johor buko mato lah.

Anonymous said...

betul tu, blm diluluskn mcm mana nak dibatalkn?! bengong betul la pemimpin pkr ni. masih lg nak guna cara lama tipu rakyat.
hey..rakyat dah bijaklah berfikir scara kritis dan rasional. kcuali para pncacai pkr dan pr jer yg akn tertipu dan teremosi dgn kata2 penipu pmimpin pr.
-wau

Anonymous said...

Umgok cakap kat barua tu tangal uniform tu kalau anak jantan jangan kerana baju tu jadi bahalol umgok tongong punya olang

Otak Geliga said...

hahaha....kena mainkan je dgn polis....x habis2 ceramah menipu, mmg x payah luluskan permit....buang dlm lubang jamban je.....hehehe

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...