PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, November 5, 2011

NALLA AKAN SERANG ANWAR...!!!



Sidang media Datuk S.Nallakaruppan selepas sesi angkat sumpah sebagai senator di dewan rakyat mengatakan beliau akan terus menyerang Anwar jikalau beliau diserang oleh ketua Pembangkang itu.

5 comments:

Nok said...

Of course if he attack me defenitely I will attack him'.....sedia maklum kenapa Pm lantik Dto'NallaKarappan jadi Senator, sbb utama adalah untuk membongkar segala keburukan Anuar dan menjatuhkan PKR secara total demi memenangi kembali hati rakyat untuk PRU13 nanti..insyaalah,sape2 pun akan buat cam tu....nak jatuh kan musuh kita ,kena tanya musuh dia...jadi tak hairan lah kenapa Pm buat camtu...

Anonymous said...

Sokong 100%

Jebon Tua said...

The enemy of my enemy, is my friend

Anonymous said...

Siapa menyokong aku protest lebih2 pas tu dapat Datuk, pas tu dapat jadik Senator....bestnya! Nanti aku nak bagi tau anak aku kalau Cikgu tanya cita2 nak jadi apa....jawab cita2 nak jadi kondem ketua pembangkang! Konpem jadi Senator!

Dari bukan penyokong kerajaan maupun pembangkang.

Anonymous said...

Anwar semakin terkedu dan terus terkedu dan biarkan dia terus terkedu !! teman sepermainan dah masuk gelanggang...hahahaha...bijak bijaaak PM

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...