PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, November 5, 2011

99 SEBAB KENAPA PAS MESTI DIJAUHI...!!!



Inilah sebab kenapa PAS wajib dijauhi, bukan sekadar hukum sunat lagi tetapi adalah harus ataupun wajib dihindari. Dibawah tertera kenapa PAS yang taksub dengan menyokong ketua peliwat negara Malaysia walaupun telah diberi tahu ataupun dibongkarkan kebenaran terhadap ahli-ahli PAS yang sememangnya lupa diri, siapakah seharusnya disokong ataupun dijauhi demi menjaga mertabat orang Melayu.

Inilah maksud perkataan PAS di Malaysia sekarang...!!!

1. Pakai Ana Sahaja
2. Parti anti social.
3. Puak Ana Saja.
4. Penipu Angkuh Samseng
5. Perosak Agama Sendiri
6. Pecat Atau Sekutu
7. Parti Ajaran Sesat
8. Pantang Ada Subsidi
9. Pakai Ambil Semua
10. Parti Anti Segala
11. Pengikut Ajaran Syaitan
12. Pulau Anta Semua
13. Putar Alam Semulajadi
14. Penipuan Adalah Sunat
15. Perosak Akhlak Saja
16. Pengamal Ajaran Secular
17. Projek Angkut Sendiri
18. Pelawak Ala Scenario
19. Parti Asyik Sendiri
20. Perosak Amalan Suci
21. Pengetahuan Agama Sempit
22. Pemarah Angkuh Syakwasangka.
23. Paranoia Arrogant Suspicious
24. Paksa Ahli Sedekah
25. Palsukan Ajaran Sebenar
26. Pilih Ahli Saja
27. Perpecahan Adalah Sunat
28. Pergaduhan Adalah Suruhan
29. Permusuhan Adalah Selambe
30. Perosak Alam Sekitar
31. Penyokong Agenda Sequi
32. Parti Ahli Syurga
33. Perosak Adat Susila
34. Penentang Amalan Suci
35. Pepijat Alaf Semasa
36. Permainkan Allah Swt
37. Pengikut Ahli Syiah
38. Penyebar Amanat Songsang
39. Pengikut Amanat Salah
40. Pentafsiran Ayat Salah
41. Palsukan Ajaran Sebenar
42. Parasito Alaf Sekarang
43. Perhabis Apa Saja
44. Pakar Ahli Sembang
45. Persatuan Ahli Songeh
46. Pakai Agama Separuh
47. Perosak Anak Seni
48. Perkosa Agama Sendiri
49. Polis Adalah Syaitan (bisu)
50. Parti Abai Sejarah
51. Pelampau Agama Semua
52. Penipu Anakbangsa Sendiri
53. Perasugut Aniaya Sosialis
54. Parti Anti Syuarah
55. Platoon Askar Syaitan
56. Pakar Ampu Sentiasa
57. Pendek Akal Semua
58. Pakar Ahli Sabotaj
59. Pergerakan Ajaran Subversive
60. Penuh Adengan Sandiwara
61. Pengamal Ajaran Samarinda
62. Parti Ambil Sedekah
63. Problem Ada Saja
64. Pulus Adalah Segala
65. Pembohongan Ada Saja
66. Projek Anak Saya
67. Percakapan Adalah Sempit
68. Pentingkan Anak Sendiri
69. Perosak Anak Syarikat
70. Perubahan Adalah Salah
71. Perkasan Anak Sendiri
72. Pandangan Akal Sempit
73. Pantang Ada Sebat
74. Pantang Ada Sapu
75. Putar Asalkan Selamat
76. Pandai Ana Saja
77. Puji Anak Sentiasa
78. Parang Adalah Senjata
79. Pedang Atau Senapang
80. Pandai Aku Sajelah
81. Pendek Akal Semua
82. Pegangan Agama Sempit
83. Politik Agama Suku
84. Penipu Alam Sejagat
85. Perobek Agama Sendiri
86. Pelopor Ajaran Samseng
87. Puak Ana Samseng
88. Persatuan Anak Sangkuriang
89. Perangai Ala Setan
90. Pengamal Amalan Sengketa
91. Pakai Ambik Sombrono
92. Perangai Ali Setan
93. Parti Anak Saudara
94. Projek Ana Songlap
95. Pelik Ajaib Sweh-sweh
96. Parti Ambil Syarat
97. Pembangkang Akan Sifar
98. Pembelot…ala…Syiahhhh
99. Puas Aku Sekarang...

SUMBER
KLIK DISINI

2 comments:

sempoi said...

sama2 link :) http://ohpemerhati.blogspot.com/

Nameck said...

Agak2la nk hina orang agama pon smpai nk letak wajah orang agama kt binatang..ape ko ni takde otak ker?sedangkan org cetek agama macam ko pon klo letak gambar serupa bleh rase marah,apetah lagi org ahli agama..jgn sebab Nik Aziz tu Pas, ko bleh sesuke ati mak bapak ko bleh nk perlekeh orang agama sesuke ati..ape dah tinggi sangat iman ko ker?ke dah takde iman sgt ko ni smpai tergamak wat mcm nie??bodo punye blog owner.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...