PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, November 6, 2011

KERAJAAN PAKATAN KHALID GAGAP PANDAI MENIPU...!!!


Walaupun duit peruntukkan telah diberikan kepada kerajaan Khalid gagap tetapi duit itu hanya disimpan seumpama duit mak bapak dia bagi untuk simpanan hari tuanya nanti. Sedangkan duit tersebut haruslah digunakan untuk memperbaiki kerosakan yang sememangnya banyak telah dibuat aduan dari rakyat terhadap kerajaan yang ditunggang oleh Khalid gagap.

Macam buat skim simpanan untuk bagi bonus kat kakitangannya untuk mengambil hati untuk terus berkroni dalam mentadbir kerajaannya. Sepatutnya duit tersebut digunakan untuk memperbaiki kerosakan contohnya kerosakan permukaan jalan, lampu yang rosak ataupun parit yang pecah, tetapi disimpan pula duit tersebut.

Matlamatnya adalah menyimpan duit peruntukkan tersebut banyak-banyak dan akan ditunjukkan kepada orang ramai kononnya mereka sampai simpan duit la agaknya. Memang bebal betul si Khalid gagap ni, beliau ni sedar ke tidak bahawa peruntuukkan tersebut bukanlah untuk disimpan dalam tabung sebaliknya harus digunakan untuk kemudahan rakyat.

Mana yang rosak dan pecah haruslah diperbaiki menggunakan duit peruntukkan yang telah diberikan, maka dah terbukti mereka ni lah yang merosakkan nama Kerajaan Pusat, biar orang ramai nampak kononnya kesemua jalanraya, lampu dan parit yang rosak dan pecah akan ditudingkan kesalahan tersebut kepada Kerajaan Datuk Seri Najib.

Padahal duit dah ada dalam tangan kerajaan Khalid gagap, tetapi hanya disimpan duit tersebut. Nak digunakan untuk apa duit itu..?? Bukankah duit peruntukkan tersebut seharusnya digunakan untuk kemudahan rakyat Malaysia..?? Kerajaan Khalid memang putar alam..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...