PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, November 22, 2011

INILAH PUNCA PEMAIN BOLASEPAK MALAYSIA MENANG TIPIS SEMALAM...



Dah la penuh stadium Bong Karno dihadiri jutaan penyokong bolasepak Indonesia, ini juga menjadi punca utama pemain Malaysia banyak melepaskan peluang yang ada sewaktu berdepan dengan gawang pintu gol Indonesia.

Kebanyakkan sepakan yang dibuat tak menjadi, tetapi dengan tingkat semangat yang ada pada setiap pemain akhirnya nama Malaysia berjaya dijulang menjadi juara. Walau bagaimana pun, bomoh Indon tak cukup kuat untuk mengawal skuad harimau muda Malaysia mengaum di stadium Bung Karno..!!!

Syabas pemain Malaysia...!!!

5 comments:

Anonymous said...

hahah ibarat cam antu kak limah.. aku org indonesia... bla bla blaa.. haha last kena penampauu..

'Ariff Ansaruddin said...

ini photoshop jela, sebodoh-bodoh mereka, takkan ada yang akan ambil gambar depan-depan macam ni. unless
1. ada yang ambil gambar ni jarak jauh
2. gambar ini diambil oleh seseorang then dikaburkan muka bomoh ni

Anonymous said...

sekali pandang mcm muka osman kering pn aga gak bomoh ni.. hahaha...

Abang said...

BETULLA PHOTOSHOP.....SEMUA ORG TAU...TAPI ITU HANYALAH SINDIRAN..MACAM SINDIRAN DALAM IMEJ CARTOON

Anonymous said...

aku sikit pun tak rasa hairan atau terkejut bila puak indon guna bomoh pawang ...
kerana mengikut pengalama aku sendiri , setiap majlis atau upacara apa pun mesti ada tok bomoh mereka guna , malah istana presiden itu sendiri ada beberapa bomoh!

pertandingan sukan silat antara kelurahan[daerah] pun mereka guna bomoh!
pertandingan sukan tinju , pun ada bomoh tepi gelanggang!
badminton terutama piala thomas pun mereka guna bomoh!

laga sabung ayam pun guna bomoh ..
pertandingan lumba lembu pun guna bomoh!

aku biasa ke indon atas urusan kerja , aku dah masak benda2 macam ni ...aku dah beratus kali ke Indon , dari Aceh sehingga Jawa , dah habis aku pijak !

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...