PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, November 29, 2011

INILAH BUKTI FAKTA ANWAR MEMANG KUAT SEKS..!!!


Kenyataan fakta kebenaran ini bukanlah untuk menyerang keperibadian Anwar selaku ketua pembangkang, akan tetapi ini adalah hakikat sepatutnya dipertimbangkan secara waras sebagai seorang rakyat Malaysia yang bijak untuk memilih pemimpin menerajui negara kita.

Bolehkah seorang yang bergelar pemimpin berwatakan sebegini..??, keadaan sebenar diselindungkan daripada sekelian rakyat. Bagi ahli pakatan PR memang tidak akan mudah mempercayai cerita sebegini kerana terlalu taksub dengan pidato Anwar yang berapi-api pandai memainkan sentimen perasaan mereka.

Kenyataan Mantan Perdana Menteri...

"Saya mengaku, saya terkejut kerana saya tak sangka satu orang, satu kawan yang saya fikir begitu warak sekali boleh terlibat dalam kegiatan yang semacam ini. Yang lain saya tak berapa peduli sangat, tentang masalah duit dan lain-lain saya tak berapa peduli.

Tetapi tuduhan yang mengejutkan saya ialah berkenaan womenize, ada hubungan seks dengan beberapa wanita, tuduhan bahawa ada percubaan untuk intact isteri orang dan yang dahsyat sekali ialah tuduhan bahawa telah meliwat seorang lelaki yang dulu menjadi driver kepada Dato’ Seri Anwar Ibrahim", jelasnya.


Paling menarik apabila diajukan soalan terhadap pemandu peribadi Anwar, inilah jawapannya..

"Saya bertanggungjawab disuruh mencuci dan menyiapkan bilik tidur dan juga membawa perempuan-perempuan Cina jalang, bawa untuk berjumpa Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Dan selepas itu, saya bawa balik perempuan-perempuan ini dan juga hantar. Kadang-kadang hantar Dato’ Seri Anwar Ibrahim balik rumah dalam kereta yang cermin hitam, orang tidak nampak.

Kejadian berlaku banyak kali dan kebanyakannya perempuan Cina. Ada juga perempuan seorang Mexican", tegasnya.

Ditanya berkali-kali sama ada benar atau tidak benar, dia juga berkata, "Bahawa yang jahat ini ialah Datuk Nalla dan dia bekerja dengan Datuk Nalla".

Datuk Nalla kadang-kadang tidak bayar gajinya. Dia kata, "Dato" Seri Anwar Ibrahim baik, yang menghasut Dato’ Seri Anwar Ibrahim ialah Datuk Nalla.


Tetapi sekarang, kita dengarkan apa Datuk Nalla terangkan dalam video dibawah...




BACA SETERUSNYA KLIK DISINI

6 comments:

Anonymous said...

Dah besar. DAh baligh. Apa pulak tuduh orang hasut. Kelakar.

Menjahanam, menipu dan memfitnah orang tiba tiba pasal lubang depan dan belakang termakan hasutan.

Orang dah kaki maksiat tak payah di hasut. Benda sedap. Cuma dia TPM durjana susah dia nak bermaksiat. Tentulah dia berusaha pakai orang tengah.

Kalau Nalla tak bagus menyedapkan kote bengkok dia pasti Nalla kena buang.

Anonymous said...

Perempuan Meksiko pun ada?!!!? Senorita yariba! yariba!

Anonymous said...

Saya tak sabar menunggu saat politik Malaysia tanpa Anwar Ibrahim.

usin said...

apa akan berlaku jka politik malaysia tanpa anwar ibrahim? yg pasti ianya akan hambar bagai teh tanpa gula... tak best la mcm ni... tolong la anwar, jangan masuk penjara. kesian kitorang yg minat gila ni hahahaha

Jibran Khalil said...

Tanpa ANWAR Malaysia lebih aman.

Anonymous said...

aku rasa memang dia ni berpenyakit Kronik!...ramai orang sebenarnya dah tahu termasuk Mr Karpal Singh yg pernah menyuruhnya bertaubat! dan mat Sabu yg pernah memberi gelaran kpdnya sebagai Al- Juburi!...mengikut kata Ezam pula Wan Azizah sendiri dah tau kelaku suaminya!..Datuk Nalla bekas kawan Anwar pula seperti dlm tape diatas ada ber kata.. " Ini orang Anwar ibrahim ...dia tipu!, satu devil!, hantu!.. dlm Malaysia"!...tapi inilah dia politik kotor!... yg bersalah tetap dipertahankan!...yg boleh menjatuhkan hanya rakyat dalamPRU nanti!...kita orang melayu beragama Islam dah muak dgn lakonan putarbelit pembangkang ni yg sah tetap nak menegakkan benang basah termasuk mempertahankan kes Moral ketua pembangkang yg sampai sekarang hampir setahun tak berani menyaman Datuk Eskay!... yg tlh membongkarkan video seks tersebut!...ini bererti tuduhan Eskay tu memang benarlah ye!...so tunggulah pru 13 kebenaran akan mengatasi kebatilan!...tungguuuu!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...