PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, November 30, 2011

AZMIN MEMANG ANAK TANGGANG DURHAKA...!!!


Inilah manusia yang tak menghormati ibu dan keluarga, jenis kurang ajar dan biadap terhadap orang tuanya. Dimasa malaun ni dilahirkan, diberi dan disaji makanan oleh ibunya. Bersusah payah ibunya menyara kehidupannya, setelah besar dewasa kurang ajar kepada ibunya sekeluarga.

Sanggup memaki hamun orang tuanya oleh kerana berlainan fahaman politik. Tidak kira lah apa pun dibawah apa pun parti kita bernaung, tetapi tidak seharusnya bertindak biadap sehingga sanggup membuang ibu dan keluarga.

Manusia jenis apakah Azmin ni, tersampuk penyakit apa..?? Sepatutnya si tanggang Azmin ni di panah petir terus menjadi batu, dan dibuat tugu sebagai pengajaran kepada setiap penduduk Malaysia yang durhaka terhadap kedua ibubapanya dan keluarga.

Boleh kah kita mempercayai sitanggang Azmin ni apabila memberi ceramah..?? Bukankah yang keluar dari mulutnya adalah bohong semata-mata, kerana apa..?? Kerana tamak kan kuasa dan harta, sebab itulah sanggup membuang ibu dan keluarga yang telah membesarkannya..!!!

PENDEDAHAN DARI ADIK AZMIN...

"Azmin seharusnya mencerminkan sikap peribadi yang mulia bukan mengeluarkan kenyataan yang tidak logik semata-mata kerana terlalu taksub dengan Anwar. Bukan sahaja terlalu taksub dengan Anwar, malah disebabkan beliau, Azmin sanggup membuang ibu dan keluarga.

Hanya kerana kami sekeluarga menyokong UMNO, Azmin membuang kami sebagai keluarga. Malah Azmin pernah kata makanan di rumah kami adalah najis. Sebagai seorang yang beragama Islam Azmin wajib menghormati ibu yang telah bersusah payah mengandungkannya selama sembilan bulan.

Tetapi disebabkan ketaksubannya terhadap Anwar dan parti PKR, Azmin langsung tidak datang melawat ibunya sejak Hari Raya Aidiladha lalu sehingga kini. Bahkan, Azmin tidak datang majlis perkahwinan anak saudara kami walaupun telah dijemput berkali-kali.



Sambil meminta Azmin supaya segera melakukan taubat nasuha, dalam nada tegas Ummi Hafilda berkata, disebabkan Anwar keluarganya berpecah-belah dan kucar kacir", jelasnya.
KLIK DISINI

Ingatlah bahawa orang yang seperti sitanggang Azmin ini akan disegerakan balasan yang setimpal dengan perangainya...!!!

SUMBER
KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

kerana taksub kepada parti politik..
Puak pakatan rakyat terutama Pas sanggup buang isteri, ibubapa, keluarga dan saudara mara....

Anonymous said...

PKR sanggup derhaka kepada ibubapa demi kepntingan politik peribadi iaitu ANWAR. Kalau ibubapa pun boleh derhaka,dgn rakyat, agama, bangsa & negara lagi la..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...