PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, November 23, 2011

APA MOTIF MPP PENANG TIPU PENIAGA..??



Kenapa tindakan sebegini dilakukan oleh Majlis Pembandaran Pulau Pinang, mengelirukan peniaga kecilan dengan menyaman mereka setelah diberikan lesen perniagaan..?? Adakah ini caranya MPP Penang cari makan terhadap peniaga yang berniaga dipersisir pantai Queenbay.

Tindakan tersebut mengelirukan pihak peniaga kerana tidak membuat apa-apa kesalahan kerana telah diberikan kebenaran untuk berniaga dikawasan itu. Persoalannya kenapa tindakan sebegini dikenakan terhadap 27 peniaga yang mencari rezki di sana.

Dah bagi lesen tetapi tetap menyaman dengan alasan peniaga berniaga tanpa lesen..??

Apa motif sebenar MPP Penang berbuat demikian..??

BACA SETERUSNYA
KLIK DISINI

4 comments:

Anonymous said...

MPPP sekarangkan tugas mereka utk menjaga periuk nasi peniaga cina.. kalau ramai gerai di queensbay maka berkurangla org akan makan di kedai2 cina di dalam komplek tu

POLITIK NEGERI SEMBILAN said...

Assalamualaikum, salam 1 malaysia
Tuan,
Seandainya tidak keberatan tolong masukkan link ini kedalam blog list tuan. kerjasama tuan amat dihargai dan terima kasih.

N9kini.net
url: http://www.n9kini.net

Sekian,
Salam perjuangan.

cacamarba said...

aku dh kata dh..depa ni mmg nk menjahanamkan peniaga melayu dalam pulau..kalo nama ah seng ka,ah beng ka,bukak la meniaga dekat mana pun.xdak sapa nk p kacau..kalo ada apa2 tindakan dkt ah beng dgn ah seng,depa kata racist..mcm tu la depa duk pusing..

Anonymous said...

jadinya yg sebangsa, seagama ini pakat duduk tengok je tak buat apa? pru13 nanti undi lg lah ya puak binatang rasist tu, pahtu tuduh umno/bn yg buat semua tu. dap semua betul kata penyokong pas di kelantan. binatang gila semuanya

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...