PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, November 29, 2011

ANWAR PENGHANCUR KEAMANAN DIMALAYSIA..!!!



Inilah dimahukan Anwar, buat kacau-bilau dan huru-hara seperti diluar negara yang sekarang bergolak berpecah antara satu sama lain.

Mendapat tajaan daripada NED George Soros untuk berkuasa di Malaysia. Jikalau anwar lah jadi PM, aman ke Malaysia ni..??

3 comments:

Anonymous said...

Sapa yg serah Singapore kat PAP habaq mai. Adakah PAS, PKR, DAP, PBS. Sapa yg serahkan Penang kat China, habaq mai. Dunia pun tahu kerja perabih duit ialah UMNO/BN. Tak percaya tanya la mana2 kontraktor kelas mana sekalipun. Projek 5 juta, disuruh claim sampai 8 juta. Bayangkan kalau ada 1000 projek setahun. Mcm mana kroni tak kaya. Tanya la kontraktor, itu pun kalau depa mau cakap benar.. terpulang la, nanti suatu hari kalau ter pergi ke Mekah, tau la mcm mana nak kena minta halal dulu satu malaysia, kalau tak kalu balik mekah serupa itu juga perangainya. Bayangkan nak adjust payment cepat pun org kementerian kutip 'tol' bawah meja siap bawa lawyer. Baguih..tak baguihnya SU menteri UMNO.

Anonymous said...

kpd anom 8.45,
Jika ada salah laku menteri atau pegawai kerajaan atau sesiapa sahaja, sila buat laporan kepada SPRM, bawa bukti sekali, jika tiada bukti, hanya dengar cakap orang saja, lebih baik diam, anda hanya menjadi penyebar fitnah rambang.

Anonymous said...

Apa ingat pakai ketayap dah tentu warak dan sentiasa betul ke, bagaimana pula yang selalu banyak berbini, lepas tu suka tampar menampar bini, yang kawin lebih kouta pun banyak juga. Pakai ketayap tu..
Zina, lagi lah banyak! Sondol bini orang lagi ramai, pakai ketayap tunjuk alim.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...