PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, November 1, 2011

MANA MUNGKIN ANWAR BUAT IBADAT NI..!!!



Lebih 1,000 orang membanjiri Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini, untuk menghantar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menunaikan ibadah haji ke tanah suci Mekah.

Najib yang akan berada di Mekah sehingga 9 November ini ditemani isteri beliau, Datin Seri Rosmah Mansor dan adiknya Datuk Mohamed Nazim Tun Razak.

Rombongan Perdana Menteri dijangka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Madinah terlebih dahulu sebelum berangkat ke Mekah bagi mengerjakan rukun Islam kelima itu.

Turut hadir Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isterinya, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman.

Beberapa menteri Kabinet turut kelihatan antaranya Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein; Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob serta Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Mustapa Mohamad.

- UTUSAN MALAYSIA

Anwar pusing seluruh dunia untuk memburukkan Malaysia, tetapi ibadat ni juga tak ditunaikan sehingga kini. Mengapa..??

Kalau dah seluroh dunia boleh ulang-alik kenapakah ibadat ini tak tertunai dek Anwar..??

Adakah kerana Anwar sememangnya dah bersih selepas buat perhimpunan bersih tempoh hari..??

10 comments:

Anonymous said...

Ini tempat suci, Anwar suka pergi tempat kotor.

Anonymous said...

punya la nak tunjuk kurang ajaq dengan Allah, nak pi buat haji pun aurat tak tutup lagi si hjh rosmah tu. panggil orang baca doa buat apa, sedangkan engkau lawan Allah.
bengong tak sudah puak UMNO niii.

Anonymous said...

Kiblat Pluralisme adalah di barat, bukannya di Mekah. Kau semua ni jahil ko? Cuma yang saya rasa sedih ialah Kak Rosmah tu, kenapa tak pakai tudung elok-elok? Mana penasihat agama PM ?

Anonymous said...

Mudah-mudahan Allah akan memakbulkan Haji PM dan isterinya sebagai haji Mabrur. Segala doa PM untuk mencapai hasrat 1 Malaysia rakyat didahulukan, pencapaian di utamakan dimakbulkan Allah. Dengan berkat doa PM juga pilahanraya ke 13 nanti BN akan menang besar. Insya Allah.

Unknown said...

Amin..

Kama At-Tarawis said...

anon 7.46.. mulut tolong cermat sikit ya. kalau rosmah yg tak pakai tudung elok2, hentam si rosmah, jangan dibabitkan UMNO dan seterusnya kami semua. pagi2 dah buat dosa kering (coward lak tu, berselindung sisebalik Anonymous).

Anonymous said...

AKU NAK TANYA KAT ORANG ORANG PAS NI ,KATANYA BEGITU HEBAT KONONNYA DALAM UGAMA.HEBAT DARI SEGI AMALNYA ATAU HEBAT DARI CAKAPNYA .JANGAN JANGAN LEBIH HARAPAN DARI PERHITUNGAN .SOAL AKU ,YANG KAU ORANG SOKONG SERATUS PERATUS ANWAR NI YANG TELAH JELAS PERBUATAN JIJIKNYA SEBAGAI MAKHLUK ALLAH .TAK TERFIKIRKAH KAU ORANG HIDUP,MATI IBADATMU,SOLAT ,PUASA ZAKATMU SEMUA DIHADAPAN ALLAH DEK KAMU SANGGUP BERSEKONGKOL DENGAN ANWAR ,AGAKNYA PERSOALAN NYA ,BAGAIMANA AGAKNYA AMALAN NI DITERIMA ATAU TIDAK OLEH ALLAH ?.DAN LAGI SAT DALAM RAMAI RAMAI AHLI PAS TIDAKKAH ADA SATU ORANG YANG MENDAPAT HIDAYAH DARIPADA ALLAH ,APATAH LAGI SOAL MURAQABAH ATAU MUKASHAFAH DARI ALLAH ,ATAU SUDAH TERTUTUP PINTU MUKASHAFASH DAN MURAQABAH DARI ALLAH UNTUK AHLI AHLI PAS DEK BERGELUMANG DENGAN ANWAR IBRAHIM ,RENUNGANKAN MASALAH INI SEDALAM DALAMNYA .

Anonymous said...

mudah-mudahan Hjh Rosmah akan pmemakai tudung dengan lebih sempurna selepas pulang daripada menunaikan haji.....Amin

pikir2 said...

aku xpham..knape ahli pas dikatakan sokong 100% anwar...klau sokong 100% anwar mesti la jd ahli PKR...lgpun ape slh si anwar 2? dy xprnh dbuktikn bsalah lg...kau ckp cm2 mknenye kau bt fitnah la klau dy xbsalah...

Nadi Malaysia said...

semoga isteri PM dapat hidayah di kota suci nanti. dan PM dapat hidayah untk mentadbir negara dengan lebih baik..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...