PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, November 26, 2011

ANWAR DAH GOYANG SEBAB CHINA DOLL DAH DIKENAL PASTI...!!!!


Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam. Menurut sumber, wanita itu adalah seorang pelajar sebuah kolej swasta di ibu kota berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.

“Polis sudah merakam percakapan wanita terbabit bagi membantu siasatan berhubung video seks yang mengaitkan ahli politik pembangkang itu,” katanya. Menurutnya, hasil soal siasat dilakukan, wanita itu turut mendedahkan lokasi rakaman video seks berkenaan dilakukan.

“Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” katanya.

Bagi melengkapkan kertas siasatan berkenaan, pasukan penyiasat yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, dikatakan membawa rakaman berkenaan kepada pusat penyiaran terkemuka di luar negara untuk dianalisis, pada 4 April lalu.

Sumber itu berkata, pihak berkuasa percaya berdasarkan kepakaran dan keupayaan teknologi serta pengalaman dimiliki pusat penyiaran berkenaan mampu mengenalpasti pelaku yang berada dalam video seks berkenaan sekali gus menyelesaikan persoalan individu sebenar yang berada dalam video berkenaan.

Polis sudah melengkapkan kertas siasatan itu dan diserahkan kepada pejabat peguam negara pada 9 April lalu.

SUMBER MY METRO

8 comments:

Anonymous said...

Bagi Pak Juburi ni semua konspirasi lagi untuk menjatuhkan diri beliau yang "suci anugerah Tuhan". China Doll yang telah dikenalpasti yang memberikan keterangan akan dikata oleh Pak Juburi sebagai upahan UMNO.

Anonymous said...

MAMPUS LA NUAR ANAK BERAHIN HAHAHA

Anonymous said...

nate nubo(nuar jubo). yg cun2 dpat kt die je.. bes ak ni cmne? haha
cmni nk jdi PM? Pegi Mampos bolehle

Anonymous said...

PAS dah kecelaruan sekarang ni...
korbankan agama demi kepentingan politik.

Ini petanda PAS tidak memperjuangkan Islam, tetapi mempermainkan agama secukupnya.

Aku amat2 percaya, demi kesinambungan politik dunia, kerakusan kuasa, segala perbuatan keji dihalalkan secara total.

Lebih teruk lagi, rakyat diheret sama. Nik Aziz, Allah masih memanjangkan usia Tok Guru, bertaubatlah selegi masih bernafas.

Seluruh usia dihabiskan, hanya untuk mengajar kearah kebaikan. Tetapi hanya disebabkan oleh satu perkara ini semuanya musnah.

Noname said...

Tat wasnt even anwar u cunt..get ur facts rite before u fcking post anything..typical dumb shit..balik kampung la

Anonymous said...

datuk T kata ada lagi video yg lebih dahshat akan didedahkan... ketika pak Anu di Thailand!...bila pula nak keluarkan!...kalau boleh biar colour lagi barulah Pok Nik percaya tak gitu?...banggakah kita dengan pemimpin yg hebat di atas ranjang!

Anonymous said...

Permatang pauh tak kan masih nak pertahankan si nuar aljub ni!...kalau gua malu pilih MP punya rekod cam ni lebih2 lagi dikatakan video X nya dah tersebar luas di Jepun!...tak malu ke berketuakan orang cam ni! ...tak takut ke kalau2 dimurkai n dilaknat Allah semua jemaah atau penduduk tanggung bersama tau!...Nauzubillah

Anonymous said...

Kalau dilihat dari sudut ajaran Islam, perjuangan PAS ni sudah tidak relevan lagi kepada ummat Melayu, dah banyak dah unsur kerakusan diamalkan, menggunakan agama untuk tujuan yang satu iaitu 'Kuasa' walaupun isu yang dilakukan benar-benar tidak manis dipandang dari sudut Islam sebenarnya..., sifat yang sanggup membelakangkan hukum-hukum Allah adalah satu usaha yang dimurkai Allah, segala usaha semacam ini tidak didorong untuk kejayaanya.....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...