PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, November 4, 2011

ANWAR DAH BERTAUBAT...!!!



Kalau kita tengok gambar diatas, seperti Anwar dah bertaubat daripada perlakuan dan hobi biasanya. Keduanya, maka amanlah Malaysia ni setelah ketua penipu yang temberang segalanya menyalahkan orang demi nak hidupkan dunia politiknya.

Ketiganya, tiada lagi selepas ini gamaknya ada pemimpin lagi yang akan melemparkan fitnah keatas satu sama lain. Keempatnya, tiada lagi kejadian kes gay ataupun nyah yang seringkali kita dengar mahupun dikaca tv ataupun yang berderet berdiri di tempat-tempat panas sekitar Kuala Lumpur.

Kalau betullah Anwar dah bertaubat, amanlah Malaysia ni dari bencana ditimbulkan oleh syaitan yang bertopengkan manusia ni. Tetapi malangnya, gambar tersebut adalah gambar pembohongan untuk menarik perhatian orang ramai seakan mengatakan sijembalang dah bertaubat.

Nak angkat sumpah pun tak mahu, nak pergi angkat haji..?? Sebenarnya itu adalah gambar pembohongan yang dibuat oleh puak peliwat untuk mengkaburi orang ramai. Itu adalah gambar "Superimpose" yang sering dibuat oleh puak durjana seperti mana gambar memfitnah PM terdahulu yang dikaitkan dengan Altantuya.

Cuba lihat bukti gambar dibawah ia adalah temberang sama sekali...!!!


7 comments:

pacat said...

anwar bertaubat??? so betul la sebelum ini segala kemungkaran dia lakukan??!!! emmmm.... tajuk yg pembangkang mainkan pon boleh dipertikaikan.... hahahaha

Anonymous said...

tau buat ada la. lagi satu tau makan ubat kuat......muahahahahaha

Anonymous said...

sori le al juburi nak gi mekah buat haji baik dia gi siam makan ayam plaid siken me so horny..

Anonymous said...

ANWAR KAN PERNAH KATA LEPAS SEMBAHYANG BOLEH TONGGENG LAGI PAS TU SEMBAHYANG LAGI PAS TU TONGGENG LAGI MINTA AMPUN ON AND ON AND ON....TUHAN TU KAN PENGAMPUN..

Anonymous said...

betul ke DSAI pernah menunaikan haji, ya ke? hahahahahaha, betul ke ni? hahahahahahah sumpah? hahahahah , tolong sama aku! rasa macam pening lalat, ku minta pada pengikut fanatik beliau supaya cari topik yg lebih logik lagi, hahahahahahahahha

johan setia said...

Pencinta2 anu tak malu ke,selalu benar buat gambar superimpose,lepas tu bermatian pertahankannya lepas tu kantoi boleh pulak buat bodoh macam tak ada apa2 berlaku.

Cik Kuning Baizuri said...

OMG!! Seorang bakal haji diletak topeng syaitan!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...