PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, October 9, 2011

TIADA YANG MUSTAHIL, ANWAR LAKUKAN SEKS TANPA PENGETAHUAN WAN AZIZAH..!!!



Apa yang mustahil dan menghairankan sangat bahawa Anwar melakukan seks tanpa pengetahuan Wan Azizah. Sedangkan pengakuan sahabat yang mengenali Anwar selama lebih 20 tahun pun sendiri mengakui Anwar memang terlibat dalam kegiatan sumbang haram dibelakang isterinya.

Kesemuanya tahu Anwar memang berbohong kepada orang ramai, kononnya beliau tak terlibat. Sahabat rapat dengan Anwar, ramai telah meninggalkannya kerana sikap talam 2 muka yang dimilki oleh ketua pembangkang ni.

Depan cakap lain, belakang cakap lain. Ramai ahli pemimpin PKR sudah terkena dengan sikap luar biasa Anwar ni, sebab tu tak hairanlah sering kita dengar ramai sahabatnya mengambil langkah menjauhi ketua penipu pembangkang ni.

Kebanyakkan yang taksub gila babi menyokong dan mempertahankan Anwar ni selalunya adalah orang baru yang mengenali Anwar, bila dah lama mengenali pakatan PR ni pasti akan angkat kaki meninggalkan parti sesat buatan Anwar.

Nak jadi pemimpin apa sebegini, memaki hamun, mencaci, mencarut dan sumpah seranah menyalahkan orang lain. Disuroh bersumpah dalam masjid untuk membuktikan kebenaran, takut pula si Anwar ni.

5 comments:

Anonymous said...

semakin tinggi ilmunya semakin banyaklah songsangnyer....

apa nak dihairankan!!!

jika kesongsangan dilakukan..bila2 masa kepangkal jalan...masa menentukan cepat atau lambat!!

rugilah penyokong tegar dan ilmu sejengkal...hidup dalam kesesatan dan disesatkan...

Anonymous said...

Wajah Anwar Ibrahim dan komunikasi menunjukkan wataknya yang sebenar. Perhati, renung dan dengar bisikan hatinya. Amat jijikkk..

Wajahnya tiada seri.
Komunikasinya memutar beilt
Wataknya pelbagai.

Manusia paling bermasalah di nergara kita.

Blogger2 harus terus membongkar setiap inci pergerakkannya mencari kebenaran demi utk menyelamatkan negara kita dari manusia durjana ini.

Insyallah kebenaran akan muncul.

Anonymous said...

Anwar aljubori memang manusia celaka...hanya orang bodoh je yg masih sokong dajal ni...semoga segala kemungkaran dajal ni akan terbongkar...

manBonda said...

Orang yang bakal menjahanamkan Negara sautu hari nanti..

Anonymous said...

Anwar Ibrahim: Dari Idola aku sejak 1972... dan hati ini paling seronok apabila dia hampir menduduki tangga teratas.., untuk memimpin aku dan bangsaku..

Allah Maha Kuasa... DibukaNya kenyataan satu demi satu...; dan hari ini.., Anwar Ibrahim adalah orang paling tidak layak menerajui negara ini..

Syukur diatas segala kebesaran Mu, ya Allah... Jauhilah negara ini dari dikuasai oleh manusia2 seperti ini.. Amiin..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...