PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, October 9, 2011

SEMEMANGNYA ANWAR MELIWAT SAIFUL, INI BUKTINYA..!!!



Boleh percaya ke dengan Anwar ni, bekas peguamnya sendiri mengakui ada bukti jelas Anwar meliwat. Kalau nak diiikutkan kata Nik Aziz inginkan 4 saksi. CCTV semua tak boleh pakai, walaupun pemangsa membuat laporan polis dan ingin membongkarkan kebenaran.

Persoalannya, adakah layak Anwar diangkat senagai seorang pemimpin..?? Walaupun Anwar kerap melakukan liwat mehupun aksi seks, lebih ringkas berzina. Penyokongnya yang taksub dan sombong tetap mengangkat penzina sebagai pemimpin.

Diangkat sebagai ketua pembangkang pula tu, Anwar hanya layak digelar ketua penzina yang sememangnya menyelindung kegiatannya daripada isterinya, Wan Azizah. Jamgan Anwar dan penyokong gila babinya lupa, bahawa Islam haruslah ada hukum "karinah". Tak cukup dengan 4 saksi, seharusnya disiasat habis-habisan agar diketemui kebenaran sebenarnya.

Barulah dikatakan Islam ini adil..!! Jikalaulah isteri anda dirogol tanpa adanya 4 saksi, yang ada hanya rakaman CCTV yang telah dipasang dirumah.

Persoalannya, terpakai ke tidak bukti CCTV tersebut..?? Jika tidak terpakai, maka anda hanya menangis sendirian menanggung seksa. Sedangkan si perogol bebas melakukan aktiviti merogol orang lain pula kerana inginkan 4 saksi, bukankah begitu..??

4 comments:

C L J said...

Kalau rakaman yang jelas menunjukkan alu si anu masuk dalam lesung si anu gitu gitu masuk keluarnya disaksikan oleh empat orang yang layak kerana ahlinya ??? Macam mana pula ??? Saja saja melontarkan sudut pandangan yang baru dan berbeza.

Anonymous said...

itu lah politik..... kalau bab gini campur dgn politik makna jadilah haram jadah...bila haram jadah makna lahir lah pemimpin yang haram iaitu penzina dan peliwat. untuk penyokong tegar fuckatan tolak lah pemimpin mcm ni... tak ada rugi nya...sedar dan insaflah wahai insan allah...

Abd Razak said...

sepatutnya sesiapa yang terjumpa video tersebut boleh buat lapuran ke pejabat agama.kalau takder 4 saksi memadai lah mengikut hukum qarinah yang mana hukumnya lebih ringan dari hudud.tapi orang kita selalu mewar warkan hukum hudud lebih dari qarinah sedangkan islam memberi banyak ruang untuk menghukum persalah.kalau tak juga mahkamah boleh memerentahkan pertuduh bersumpah untuk menafikan kesalahan tersebut.seperti dalam kes li'an antara suami isteri bila saling tuduh menuduh.sesiapa ada bukti kes anwar tu baik pi buat report kalau tak kamu berdosa kerana bersubahat dlm kes zina

Anonymous said...

ORANG pas ANAK BINI KENAPA RAMAI BELI KEMERA.. KAMERA ITU TAK MEMBUKTIKAN APA APA...BILA KENA KAT PUAK LAKNAT NI PANDAI T8NJUKKAN GAMBAR JIKA KENA ORG LAIN GAMBAR TAK LEH JADI SAKSI...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...