PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, October 4, 2011

SPR GAGAL KATA ANWAR IBRAHIM...!!?



Sidang Dewan Rakyat jelas memperlihatkan Pakatan PR sudah kehabisan modal untuk bermain politik apabila terus memainkan isu lama yang telah diambil tindakan oleh kerajaan Pusat. Permainan politik pembangkang masih mundur dan gemar menggunakan politik sentimen seperti membangkitkan kembali isu perhimpunan haram Bersih dalam perbahasan mereka.

Menurut Anwar Ibrahim juga membangkitkan tentang pilihan raya yang perlu diadakan selepas segala syor Jawatankuasa Terpilih Parlimen (JTP) diterima oleh kerajaan. Kita masih ingat, pada peringkat awal penubuhan JTP, Anwar enggan menghantar wakil pembangkang untuk menyertainya.

Tetapi selepas tiada lagi isu yang boleh pembangkang mainkan, apatah lagi setelah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) hendak dihapuskan, barulah Anwar bersetuju turut serta dalam jawatankuasa tersebut.

Dah takda modal Anwar ni, pertamanya beliau mengesa JTP dilaksanakan sebelum pilhanraya. Apabila telah ditubuhkan, tak nak pula pula sertai pada mulanya, kemudian akhirnya bersetuju pula. Pandai betul Anwar main wayang dengan rakyat..!! Jam Omega dah jumpa belum..??

Dah nak masuk babak kedua pendedahan video seks libatkan Anwar ni, sendiri pun tak betul, nak perbetulkan negara kononnya..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...