PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, September 3, 2011

VIDEO MAT INDERA DAN TRAGEDI BUKIT KEPONG..!!!



Ini dia sedikit bingkisan video Mat Indera bersubahat dengan komunis menewaskan Anggota keselamatan yang mempertahankan Bukit Kepong. Seramai 25 orang telah terkorban, tewas mempertahankan Balai Bukit Kepong daripada pihak Komunis.

Mereka tak mudah menyerah diri, berjuang hingga ketitisan darah yang penghabisan. Dengan semangat darah pahlawanan yang tidak ternilai disertai dengan keazaman penghuni Bukit Kepong.

Pemergian mereka bersemadi dalam kenangan yang membanggakan, tidak mudah mengalah dalam mempertahankan negara dan Tanah Melayu dari dijajah pihak komunis.

Lebih baik memihak pada Inggeris yang mempertahankan keamanan Melayu daripada menjadi tali barut komunis yang enak meratah membunuh bangsa Melayu sendiri.

Sedarlah wahai pakatan haram jadah, terutamanya Mat Syabu...!!!



6 comments:

Anonymous said...

KLBOYZ buta perut. Melayu tu mati mempertahankan harta orang putih. BODOH

KL BOYZ said...

hek eleh si buta sejarah ni, main sedap cakap je. Bukankah komunis tu bunuh orang Melayu, yang akhirnya Inggeris sendir memberi kemerdekaan kepada Malaysia tanpa menumpahkan darah Melayu...bingai punya komunis...!!!

Anonymous said...

memang PR ni kalau dikatakan komunis ni yg memerdekakan Malaya pun dorang percaya asalkan Mat Sabu yg cakap, polis waktu itu untuk menjaga kepentingan, keselamatan orang Melayu, komunis berideologi dari luar Malaya untuk menjadikan Malaysia ni negara komunis, jgn jadi bodoh tak bertuan, dahla komunis ni tidak bertuhan kalau mengikutnye apa alasan akidah kita. walaupun waktu itu British yg memerintah tapi kepentingan melayu dalam hal2 agama tidak diganggu sehingggalah Malaya merdeka, selepas merdeka pun komunis masih menyerang tentera malaysia bermusuh dgn negara ini, walaupun perjanjian Baling dibuat untuk menyerah diri tapimasih inginkan kuasa memrintah, jadi sekalilagi jgn jadi hamba kepada cucu cicit komunis macam DAP haramjadah tu

Anonymous said...

polis tu mati mempertahan diri serta keluarga dia la bodoh...apa kena mengena dengan harta orang putih ...

Anonymous said...

My simple komen adalah...sesapa yg menyokong komunis tu hukumnya MURTAD....mamat yg tuleh diatas ni aku kira dah jatuh murtad.....dlm islam hukum murtad kena bunuh....islam halalkan darahnya....

Anonymous said...

mangkok/bodoh mamat September 3, 2011 8:02 AM.

hang tu limau perot tiga serangkai, buta perot takda akai yg buta perot? hg tak belajaq sejarah ker? bodoh?
kejadian bukit kepong berlaku selepas merdeka la mangkok? mana ada harta org putih. Askar2 org putih dibawa masok utk membantu askar2 melayu memerangi konunis. Entah2 keturunan hg keturnan komunis?

minta satu hari dgn IZIN ALLAH, keturunan hg keno bunuh dgn komunis.

nasib baik mak bapak hg tak mampos dibunuh oleh kemunis, jika mampos hg tu tak da. Mgkkn hg dok negara china komunis.

Al-fatihah utk pejuang2 anggota keselamatan/polis/AP/Home Guard/Squard Jungle/dll yg terkorban mempertahan negara.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...