PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, September 5, 2011

SETELAH TANTAWI DIBERI PENGAJARAN, KINI GILIRAN MAT SYABU AIS PULA..!!!



Khairy Jamaluddin menyahut cabaran si Mat kaki syabu ais ahli PasBingai untuk berdebat secara terbuka mengenai isu siapa yang layak digelar pejuang kemerdekaan negara.

Khairy yang juga Pengerusi Pemuda BN berkata telah menerima jemputan yang dipanjangkan oleh kerajaan negeri Kelantan untuk berdebat dengan Timbalan Presiden Pas, Mat Syabu kaki lalok yang tak sedar apa yang diucapkan apabila diajukan soalan setelah ceramahnya tempoh hari.

Khairy menyahut cabaran untuk berdebat dengan kaki ais Mat Syabu di Balai Islam Lundang Kota Baharu. "Saya akan berada di sana,” katanya menerusi mesej Twitter semalam dan berkata beliau tidak gentar walaupun terpaksa bertandang ke kubu kuat parti itu.

Khairy berkata, walaupun di gelanggang lawan, sama ada Mad Syabu atau Husam Musa Naib Presiden PasBingai, beliau tetap akan hadir. "Masa lawan Husam dulu tiga ribu penyokong PasBingai dok sorak. Its OK. "Tak payah cari gelanggang neutral,” katanya.

Semalam, Ketua Penerangan PasBingai, Tuan Ibrahim Tuan Man penyokong agenda komunis mengesyorkan debat PasBingai -UMNO berhubung kontroversi tragedi Bukit Kepong dan isu siapa pejuang kemerdekaan negara bagi membolehkan rakyat sendiri membuat penilaian.

Jawapannya dah ada ditangan rakyat Malaysia yang tahu akan kesudahannya. Kita akan saksikan, adakah PasBingai menyokong komunis yang membunuh 25 anggota yang dibunuh secara kejam itu..!!!

PasBingai memang bebal mempertahankan tindakan Mat Indera yang berpihak menyokong komunis membunuh orang Melayu di Bukit Kepong...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...