PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, September 6, 2011

KERAJAAN DAP LGE DAH MULA GALI KUBURNYA SENDIRI...!!!



Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (Kita) membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) meminta agar Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dan Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) disiasat berhubung pembinaan parkir bertingkat bernilai RM5 juta di Bukit Bendera.

Pengerusi negeri Kita, Tan Tee Beng berkata, bangunan empat tingkat itu dijadual siap pada suku ketiga 2010, namun sehingga kini ia belum dibuka kepada umum. Kenapa boleh jadi begitu..??

"Kami percaya mungkin berlaku beberapa penyelewengan sehingga menyebabkan parkir itu gagal beroperasi selepas siap dibina,” katanya kepada pemberita di depan bangunan SPRM selepas membuat laporan hari ini.

Tee Beng juga berkata, jalan di parkir itu terlalu curam dan hanya kereta bersaiz kecil boleh melakukan pusingan sebaik turun kerana ia terlalu sempit.
KLIK DISINI

Kerajaan DAP komunis ni pandai mengutuk orang lain tetapi bila tiba mereka melakukan adalah lebih teruk daripada apa yang selama ini diperkatakan. Ketuk dulang paku serpih, mengata orang diri sendiri yang lebih.

Mereka sendiri lebih teruk berbanding kerajaan pusat yang senantiasa mementingkan rakyatnya. Lepas ni kita dengarkan donggeng yang akan didendangkan kepada rakyat Pulau Pinang, buat masa ni LGE sedang mereka cipta satu cerita untuk menutup segala kepincangan mereka.

Sudah pasti akan ada pihak akan dipersalahkan tetapi bukan mereka, seperti si Khalid gagap menyalahkan kroninya sendiri sebaliknya beliau adalah ketua yang dipertanggungawap untuk menyelia yayasan yang defisitnya lebih 7 juta ringgit.

Mereka ni semuanya dari pakatan haram yang kuat menipu, pasti ada jawapan untuk menutup kelemahan mereka. Sebaliknya sering menyalahkan orang lain, mereka memang tak pandai mencerminkan diri sendiri.

Inilah kubur yang sedang digali oleh pakatan haram PR sendiri setelah gagal melaksanakan tugas yang telah diamanahkan oleh rakyat. Yang bagusnya semakin ramai rakyat telah menyedari bahawa mereka ni memang kuat menipu, tetapi hairannya mereka ni sering syok sendiri kononnya rakyat bersama mereka.

1 comment:

Anonymous said...

pakatan haram jadah

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...