PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, September 6, 2011

PEMIMPIN BACUL PAS MEMANG KECUT TELUR...!!!




Khairy Jamaluddin menyifatkan Mad Syabu sebagai penakut kerana tidak berani berdebat dengannya dalam isu sejarah Bukit Kepong, setelah Timbalan Presiden PasBingai itu menolak untuk berdebat selepas Khairy menyahut cabaran PasBingai agar UMNO berdebat dengan parti tersebut dalam isu kontroversi yang dibangkitkan oleh Mat lalok syabu ais.

“Hari ini PasBingai memilih Timbalan Presiden yang bacul dan tiada maruah. Takut sebab salah. Tewas sebelum tempur. Sekretariat yang mewakili Kerajaan PasBingai Kelantan yang mencadangkan saya berdebat dengan Mad Syabu dan bukanlah cadangannya.

“Sekurang-kurangnya Husam bolehlah dikatakan anak jantan. Ini Mad Syabu dengan Ketua Pemuda UMNO pun sudah lari, memalukan,’’ kata Kahairy seperti dipetik daripada laman sosial twitternya hari ini.

Mad syabu dilaporkan menyerahkan tugas untuk berdebat dengan Khairy kepada Pemuda PasBingai Johor yang masih mentah dengan alasan, sayap pemuda PasBingai negeri itu lebih layak memandangkan Bukit Kepong terletak di Johor.

Sedangkan cabaran debat tersebut dilontarkan oleh Ketua Penerangan PasBingai, Tuan Ibrahim yang mahu parti itu berdebat secara terbuka dengan UMNO mengenai tajuk Siapakah layak digelar pejuang kemerdekaan sebenarnya...!!?

Isu Bukit Kepong mula panas apabila si Gila syabu lalok semasa berceramah di Tasek Gelugor, Pulau Pinang 21 Ogos lalu menganggap pengganas komunis adalah hero sebenar dan bukannya 25 anggota keselamatan dan keluarga mereka yang dibunuh dalam tragedi serangan komunis balai polis Bukit Kepong.

Khairy berkata, Mad syabu yang lalok tidak perlu berdolak-dalik kerana hakikatnya, ayam sabung PasBingai itu tidak berani menyahut cabaran untuk berdebat kerana sedar fakta sejarah tidak boleh diputar-belit.

“Mad Syabu tak payah cakap Ketua Pemuda UMNO lawan Ketua Pemuda PasBingai baru betul. Tanya Husam, dia pernah mencemar jawatannya kerana berdebat dengan Naib Ketua Pemuda UMNO walaupun dia berjawatan Naib Presiden PasBingai.

“Jadi biarlah rekod sejarah mengesahkan bahawa saya setuju dengan jemputan Kerajaan PasBingai Kelantan untuk berlawan dengan Mad Syabu putar alam tetapi dia takut dan lari. Jangan putar sejarah ini,” kata Khairy.

Ingatlah bahawa tarikh ini Mad syabu kaki lalok ais lari dari berdebat dengan Khairy Ketua Pemuda BN kerana kecut telur dalam membentangkan siapakah yang salah dan siapakah yang benar dalam tragedi Bukit Kepong. Mad syabu pengecut dan bacul kerana kaki ais ni sedar akan dimalukan oleh Pemuda BN seperti Husam yang pernah dimalukan terdahulu.

Takut juga si gila syabu ni kat Khairy...!!!

4 comments:

Anonymous said...

kuat membohong PAS ni, tapi kata memperjuangkan islam. agama islam mana ada menipu dan berbohong.

Anonymous said...

TUAN-TUAN JANGAN LAH CAKAP MACAM TU DEKAT MAT SABUN. CUBA TUAN-TUAN TENGOK DEFAKTOR HARAM YANG MELANTIK DIRINYA SENDIR JADI DEFAKTOR . ORANG TU PUN BACHUL JUGAK. JADI APA NAK HERAN DENGAN MAT SABUN, DIA IKUT SAHAJA APA YANG BERLAKU DIMAHKAMAH BARU-BARU INI. PANDAI NAK HUJAH TETAPI TAKUT DISOAL??? JADI PAKATAN HARAM SEMU MACAM TU LAAA..SYABAS KHAIRI..TERUSKAN.

Anonymous said...

mzt sabun takdak teloq, jom bg dia roti teloq hehe

Anonymous said...

muka Mad syabun dah macam komunis

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...