PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, August 9, 2011

SELURUH MALAYSIA MELUAT ANWAR AL-JUBURI...!!!





Bukan nak katalah dengan pemimpin pakatan pembohong sekor ni, seluruh Malaysia dah mula nak muak dengan lakonan yang dibuat oleh penyangak politik setan ini. Bak kata orang berani kerana benar, kalau dah tertangguh-tangguh tu apa ke jadahnya..??

Apa pulak yang cuba diselindungkan oleh pembohong politikus ni..?? Jikalau permintaan Anwar ingin dipenuhi dengan memanggil seberapa banyak saksi yang diperlukan dan pelbagai lagi permintaan sehingga ingin menutup semua kes kejatuhan akhlak moralnya sebagai seorang pemimpin, kenapakah Anwar tidak memenuhi pula permintaan mahkamah untuk menyerahkan DNA Anwar sewaktu dipinta dahulu..??

Persoalannya kenapa permintaan Anwar harus dipenuhi sedangkan permintaan mahkamah ditolak sewenang-wenangnya..?? Mahkamah terpaksa tunduk dengan kehendak Anwar..?? Siapakah Anwar ni, sedangkan kes ini ingin menunjukkan bukti bahawa Anwar bersalah mahupun tidak.

Kenapa peluang sebegini untuk membuktikan kebenaran Anwar berdolak-dalih sehingga 50 lebih kali tangguh dan lebih 40 kali rayuan..?? KL BOYZ dah memang meluat dengan pemimpin kotor ni, dah jelak dengan semua sikapnya yang membinasakan keamanan yang sediada sekarang.

Malaysia dah mula dikucar-kacir Anwar sembunyikan sesuatu rahsia tentang perangai buruknya, jikalau SPR tak betul kenapa tak diperbetulkan secara baik secara perbincangan semeja..?? Setahu KL BOYZ pemimpin pakatan PR pun terdiri daripada orang seberang juga seperti Azmin Ali, Zuraidah Ampang, Saifuddin Nasution dan banyak lagi jikalau diselidik secara terperinci.

Yang penting disini mahkamah perlu meminta Anwar menyerahkan DNA untuk membuktikan beliau tak bersalah, kerana Anwar sendiri meminta yang bukan-bukan daripada mahkamah. Rasanya Anwar takut nak bagi DNA sebab nanti selepas kes "LIWAT", berjalan pula kes "CHINA DOLL", lepas tu sangkut pula kes anak Azmin adalah sebenarnya benih Anwar..???

Betul ker..?? Nak tahu kena tanya kak Umi Hafilda...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Manusia paling sial di muka bumi ini!!!!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...