PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, August 9, 2011

TEMU BUAL DIBATALKAN KERANA KEHADIRAN SYAITAN ANWAR..!!!



Temu bual terhadap dua saksi bagi kes liwat Anwar yang sedang dibicarakan, dibatalkan selepas membantah kehadiran Anwar-Juburi semasa temu bual itu.

Peguam S. N. Nair, yang mewakili syaitan Anwar merepek bahawa anak guamnya berhak untuk hadir untuk mengganggu temu bual tersebut yang diadakan di Kompleks Mahkamah di Jalan Duta.

Memandangkan kedua-dua saksi membantah kehadiran syaitan A.K.A puaka jahanam (AL-ANWAR) semasa temu bual itu, Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan esok untuk bertemu pasukan pendakwaan dan pembelaan yang seboleh-boleh ingin kes ini digugurkan demi menyelamat Bapa puaka.

Ditanya pula sama ada pihak pendakwaan telah mengatur untuk menemu bual saksi yang lain, Nair merepek lagi mengatakan, pendakwaan belum memberi maklumat mengenainya kepada pembelaan setakat ini dan belum merancang agenda seterusnya.

Sudah tentu kali ini Bapa puaka akan membuat perkara yang lebih dasyat daripada perhimpunan haram bersih terdahulu, setelah perancangan menganiaya diri Anwar sendiri dan menuduh pihak lain melakukan gagal kerana dapat dihidu oleh pihak berkuasa.

Bapa puaka semakin tersepit la ni, nak minta mahkamah sediakan semua saksi yang diminta Anwar AL-Juburi tetapi permintaan mahkamah menyerahkan DNA tak ditunaikan oleh kerana takut nanti dapat membuktikan anak Azmin adalah "benih" Anwar..??

Bapa puaka sapu semua sekali, tu sebab Anwar buat gila..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...