PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 10, 2011

PAKATAN SIAL DAH MULA MENCACI RAJA-RAJA...!!!!




Pakatan haram jadah sudah mula memaki hamun Raja dan Sultan yang tidak menyokong tindakan mereka, rakyat sememangnya sudah pasti akan menjangkakan pakatan SIAL akan membuat rencana selepas tindakan pakatan haram jadah tidak dipersetujui oleh mereka.

KL BOYZ yakin selepas ini akan lebih teruk lagi rancangan pakatan haram jadah ni akan memalukan Raja-Raja Berpelembagaan dinegara Malaysia. Sudah dihuraikan oleh Kak Umi Hafilda adik kepada presiden pakatan PKR yang tertera jelas mereka akan menyingkirkan Raja dan Sultan mahupun Agung yang telah lama disanjungi tanpa akan mempertikaikan kuasa-kuasa mereka.
KLIK DISINI

Sebaliknya pakatan haram jadah sesuka hati memaki-hamun dan mempertikaikan kuasa Raja-Raja berperlembagaan di negara ini. KLIK DISINI

Jikalau kuasa Raja-Raja telah dapat disekat oleh mereka-mereka ini, maka mereka akan lebih kaya dan berkuasa tanpa memperlihatkan dizaman dahulu bahawa Raja lah telah banyak berjasa pada rakyatnya.

Sewaktu itu merekalah yang memelihara undang-undang dan memperkuat kuasakannya agar berlaku adil diantara kita sesaman manusia tanpa penindasan. Pakatan haram jadah sudah semakin agresif membidas sistem Raja-Raja Malaysia, selepas ini pasti akan ada yang lebih teruk dari itu jikalau tidak dibeteras ataupun dibendung.

Mereka dah mula kurang ajar kerana sikap tamak inginkan kuasa..!!!

Sial mereka-mereka ni...!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Buka suratkabar tahun 1993, lagi banyak pakatan pembangkang caci

Anonymous said...

menarik ni. srtkabar bulan brapa?

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...