PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 7, 2011

PAKATAN HARAM PR UGUT AKAN HACK DATA BIOMETRIK SPR..!!!


Bercakap pada sidang media di pejabat pakatan haram PR, ahli parlimen Fuckatan berkata sejak sistem biometrik itu digunakan untuk program pemutihan pendatang asing tanpa izin, pelbagai laporan tentang kepincangan sistem itu dikemukakan kononnya.

Dah lah nak cara "KUNO", lepas tu siap ugut kerajaan lak tu...!!!

Dengarkan petikan kata-kata Fuckatan..

Perlu diingat, andai kerajaan Umno / Barisan Nasional terus berdegil, RAKYAT tidak mempunyai lampu Aladdin yang ajaib TETAPI jangan sampai 'Anonymous' memeranjatkan Najib Rosmah 13 hari sebelum pilihanraya umum ke 13 kerna tidak mustahil 'Anonymous' bukan hanya akan melumpuhkan tetapi memusnahkan sama sekali data Biometrik yang dibuat oleh Umno / Barisan dan berfungsi untuk menipu rakyat dalam pilihanraya umum ke13 nanti. SELANJUTNYA
KLIK DISINI

Hebatkan dia orang ni, siap ugut nak "hack" data biometrik dan musnahkan kesemuanya. Ini membuktikan Fuckatan pembangkang dah terlalu terdesak menyamakan biometrik pendatang asing dengan biometrik yang akan dilaksanakan oleh SPR nanti.

Memang bingai Fuckatan pembangkang ni, PATI nak letak sehingga 10 jari tetapi biometrik SPR cuma ibu jari sahaja. Paling menarik tidak perlu mengisi data sebaliknya mesti serupa dengan MyKad masing-masing..!!!

5 comments:

Anonymous said...

nampak sangat takut nak guna sisten tu,pasti ada yang tak betul telah di buat pembangkang,pembangkang yang bawa masuk pengundi hatu hahaha..........

Anonymous said...

msaalah ny kmu pkir sophiscated sj.dgn biometrik,kmu tau ke org tu ngundi dua kali.asal lma tu kuno,smpai kn hukum Islam pun ada pmimpin kta kuno

Anonymous said...

kalu guna dakwat kekal berapa lama ia akan kekal????... terpikir kalu org islam pakai pastu nk g sembahyang bleh ker?.... bersih tak dlm kita nk mengerjakan sembahyang?????.. sah atau tak sembahyang tue????... blum lagi crita pasal bahan yang digunakan tuk djadikan dakwat tue...halal ker?...

Anonymous said...

Ngko kat atas ni apasal dunggu sangat. Cerita bab sembahyang konon, habis tu bini2 menteri yang kalerkan rambut diorang, berapa lama nak hilang pulak. Sah ke sembahyang bini menteri tsb. Cuba jawap???

Anonymous said...

PAS bodoh asyik nak ikut cara lama...!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...