PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, August 29, 2011

INI DIA NASIB ORANG MELAYU BERNIAGA DI NEGARA JAJAHAN KHALID GAGAP...!!!




Bertambah tersisih kehidupan orang Melayu di sekitar Selangor yang ingin berniaga untuk mencari nafkah demi menyara kehidupan mereka. Apalah buruk sangat perangai pemimpin pakatan haram PR ni tidak menghiraukan nasib orang Melayu di sekitar Selangor.

Salah ke sebagai kerajaan mengambil langkah inisiatif untuk membantu mereka yang tidak mampu untuk membayar kos sewa yang agak tinggi dan tidak mampu ditanggung oleh sipeniaga Melayu..??

Terpaksa mencari rezki berniaga dibelakang "Shop Lot" kerana tidak diberikan lesen berniaga oleh kerajaan Selangor. Jadilah kerajaan perihatin yang membantu rakyatnya yang susah, janganlah sekadar mencanang ingin membantu kononnya matlamat menjadikan "Negara Berkebajikan".

Tetapi pada hakikatnya hanya digunakan sebagai slogan untuk kekal berkuasa, sebaliknya menghiraukan orang melayu dan mementingkan kroni mereka untuk kekalkan jawatan sedia ada.

Marilah kita bersama mencegah kerajaan zalim ini demi rakyat Melayu untuk terus hidup dizaman akan datang. Jangan diberikan walaupun satu undi di PRU 13 nanti, kerana terserlah mereka ini hanyalah bercakap ingin membantu tetapi yang banyak tersisih seperti dipulaukan adalah kebanyakkannya peniaga melayu.


3 comments:

Anonymous said...

MOHON MAAF. KASAR SIKIT BAHASA. HANYA ORANG MELAYU 'BODOH' SAJA YANG AKAN AKAN UNDI PR DALAM PRU13. TERIMA KASIH.

Anonymous said...

SALAM AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN BROO. MOHON IZIN NAK COPY PASTE VIDZ NIH HUHUHU

jack said...

betul tuuu, cakap bukan main pakatan niee, tapi apa yang dia buat kat selangor niee, nyesal bos undi, nyesalll gilee, taubat dohh, memang bn bukan terlalu baik tapi pr buruk sangat, mampus malayu,

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...