PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, August 29, 2011

MAT SABU PEWARIS PEJUANG KOMUNIS..!!!





Menurut sumber yang boleh dipercayai presiden PAS si Mat Sabu datangnya dari keluarga menyokong fahaman komunis dizaman era bapanya lagi. Diwaktu itu keluarga Mat Sabu yang terkenal dengan agenda pembohongnya memperjuangkan komunis di sempadan Kedah kerana inginkan kuasa dan muka dari juak komunis untuk menentang kerajaan dan orang Melayu.

Sekarang pula, Mat Sabu menyambung warisan bapa dan keluarganya kerana pada masa itu tidak berjaya mengambil hati rakyat untuk bersama dalam fahaman komunis yang cuba disebarkan oleh mereka. Sememangnya Mat Sabu berasal daripada Melayu yang suka menikam belakang Melayu sendiri seperti duri dalam daging menjahanamkan bangsa Melayunya sendiri.

Tindakan si Mat Sabu menyanjung komunis dan merendahkan maruah anggota keselamatan amat merugikan sejarah orang Melayu yang berjuang berkhidmat demi bangsa Melayu, sekali gus menunjukkan beliau telah terpengaruh dengan ideologi komunis untuk mendapat sokongan daripada bangsa asing.

Jikalau perkara ini adalah benar, persoalannya kenapakah baru sekarang isu ini dinyatakan..?? Kenapa Mat Sabu tidak membangkang daripada mula-mula hantu ni menyertai PAS...??

Jika dahulu si barua PAS ni menyalahkan pihak Polis kerana kononnya beliau dilanggar oleh pihak Polis ketika ditangkap sewaktu konspirasi Mat Sabu terhadap agenda perhimpunan haram "Bersih", sedangkan telah dibuktikan melalui video cctv bahawa beliau yang cuba melarikan diri, membuat pusingan "U" dijalan sehala sehingga terjatuh melanggar pembahagi jalan.

Sekarang pula cuba buat penipuan dengan mengadakan cerita bahawa komunis adalah hero sebenar walaupun anggota keselamatan dibunuh dengan kejam termasuk dibakar hidup-hidup kerana mempertahankan Bukit Kepong sebagai pengkhianat diwaktu kejadian tersebut.

Sepatutnya Mat Sabu ni seharusnya dihukum sula ataupun digantung terus dari menjadi pemimpin dan disimpan dalam akata ISA, kerana mulutnya yang celupar membuat pelbagai tomahan menyinggung perasaan orang Melayu masakini.

Seumpama anjing menyalak bukit, berkemungkinan sejak berkawan dengan DAP yang menjadi pemangkin utama Mat Sabu si anjing yang diupah untuk bersuara sumbang. Sekarang orang Melayu amat marah dengan kenyataan yang dibuat oleh anjing upahan ni, sehinggakan ada yang nak menyuap mulut Mat Sabu dengan tahi ataupun najis anjing jikalau berdepan dengan manusia biadap ni.

Sanggup Mat Sabu melayu tak guna ni membuat kenyataan sebegitu demi untuk mendapat pengaruh daripada bangsa lain untuk mendapatkan sokongan menjatuhkan maruah orang Melayu. Jangan pula akan datang kelebihan bersuara anjing DAP ni ditarik oleh Allah SWT, sehingga menjadi bisu pula, kerana orang Melayu sekarang banyak menyumpah seranah menyeru pohon doa agar si anjing puaka ni di mendapat balasan yang setimpal diatas kebiadapannya.

Lepas satu persatu maruah orang melayu dihina oleh Mat Sabu yang semakin tak sedar diri ni, tujuannya tiada lain kerana anjing ni nak mencari populariti kerana tiada isu lain yang boleh dibangkitkan sekarang, memandangkan pilihan raya umum telah hampir tiba.

Anjing barua DAP ni sanggup memainkan apa jua isu asalkan dirinya mendapat sokongan dalam kalangan penyokongnya yang taksub terhadapnya walaupun kenyataan yang dibawa adalah fitnah dan donggeng semata-mata.

Kesian tengok penyokongnya ditipu hidup-hidup demi menyambung warisan bapanya yang mennyebarkan fahaman puak komunis...!!!


No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...