PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 9, 2011

VIDEO PESERTA "BULLSHIT" KENA SIRAM WATER CANON...!!!



Sepatutnya mereka yang mnyertai perhimpunan haram "BulShit" ni bukan sekadar disiram water cannon tetapi seharusnya ditangkap dan dikenakan tindakan undang-undang yang lebih berat.

Ramai kalangan yang hadir adalah terdiri daripada pelajar berumur diantara 16-19 tahun, mereka telah diperkudakan Awnar terlibat dengan agenda mengalihkan tumpuan rakyat terhadap kes liwat dan seks porno China DoLL.

Dengar cerita Anwar akan ditangkap juga kerana melanggar perintah mahkamah, menghadirkan diri di KL pada hari beliau dilarang menunjukkan muka haram jadahnya ditengah bandaraya.

Reformasi dan jadi reforBASI...!!!

4 comments:

Freaky said...

haha tapi lawak jugak kan.. orang biasa tak bawa senjata apa tapi dibalas dengan meriam..

anakmelayu63 said...

Padan muka semua lembu-lembu yang tak reti bahasa.
Lembu-lembu memang selalu kena sembelih.
PDRM dah beri amaran, kenape nak berdemo juge..., sendiri cari masalah, tanggunglah sendiri, takde sape suruh langgar undang-undang.

KL BOYZ said...

meriam air lah bingai...lembu-lembu banyak tak mandi pagi...habis busuk satu KL....Paling bagus sembur air sabun sebeb mereka ni pengotor..!!!

Anonymous said...

lu jadi lembu lagi bahuih...penakut nak mampuih.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...