PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 9, 2011

GAMBAR SEKITAR PERARAKAN HIMPUNAN "BULLSHIT" BERDEMO..!!!





















Kenapa tak pakai baju kuning "BerSHIT"..??

BULLSHIT semua takut kena tangkap..!!! Akhirnya tuhan maha kuasa menurunkan hujan yang lebat di tengah bandaraya, meleraikan semua api kemarahan seperti menyokong tindakan kerajaan agar perhimpunan haram jalanan "BULLSHIT" dipatahkan.

9 comments:

Siti Suriani said...

diorang dah gile. dah org kata jgn buat dyorang buat jugak. nak cari pasal lak. aish. geram tul ngan bersih ni!

Anonymous said...

minta polis pecahkan mereka kepada kumpulan kecil...dan kepung,lepas tu check sorangx2 ,yg pelajar bingai tu,lapur pada U masing,ambil tindakan,yg penjawat awam,kenakan tindakan humban je...yg pengkianat bangsa dan komunis ...sepak masuk ISa je,menyusahkan negara .( charge bawah menderhaka atau melawan titah agung.)

Anonymous said...

beershit tak memperjuangkan agama pun. akibat daripada salah guna dan cubaan menggunakan Allah swt tanpa keikhlasan, Maha Agong telah menurunkan hujan.

WB16250 said...

ALLAH MAHA MENGETAHUI....KALAU BETUL BERJUANG UNTUK AGAMA..BUKAN INI CARANYA...SEDEY BILA PUAK2 BODOH TU BERTAKBIR TAK KENA TEMPAT!!

Anonymous said...

Aku kalau juak2 pembangkang ni berdemo aku tak heran pasal mereka ni memang lembu2 yang telah dilepaskan oleh tuan2 mereka...hahahaha

Masalahnya, Tuan2 Lembu ni ler biarkan binatang2 peliharan mereka buang taik bersepah2 di tengah2 bandar...nak BERSIH camner, mengotorkan ada la....hahahaha

Lembu2 tu bukan tahu apa pun...bagi roti sekeping air longkang segelas mereka jalan ler....hahahaha

Selebihnya apa mereka dapat?...bodohnya lembu2 ni. Memalukan negara jer...ingatkan New Zealand jer paling banyak lembu didunia...rupanya lembu2 kat Malaysia lagi ramai...hahahaha

Masalahnya lembu di NZ baka baik, daging, susu boleh eksport, tapi lembu2 kat Malaysia disuruh berdemo...hasil tak dak....apa raaaaa.......hampeh.

Korang tengok ler keliling rumah korang. ada tak lembu2 yg dibayar untuk berdemo. Kalau ada korang boikot jer...lembu2 macam ni kalau dibiarkan habis perkarangan rumah kita nanti.

Anonymous said...

kudakayu betullllll laaaaaa.....meyusa mak bapakkkk ajaaaa

Anonymous said...

ntah ler.... org kita mmg suka sgt dgn mende2 gini... yang buang anak,masalah moral,dadah,lepak,hiburan,fitnah,demonstrasi org melayu adalah Champion...!!!! Ya Allah.. selamatkanlah bangsaku ini..

Anonymous said...

untuk pelajar U...buang jer...dia org x tahu d untung...belajar dapat pinjaman pun sapa yang bagi..Org tua2 kata tua namanya bodoh yang x d habiskan...

Anonymous said...

Memang pun bodoh lembu-lembu ni semua dapat duit haram RM200 sanggup burukkan negara mereka, tarik aje kerakyatan mereka kerana langgar perintah DYMM Yg Di Pertuan Agong terutama penghasut utama si Ambega dan juak-juak pkr dap dan pas

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...