PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, July 10, 2011

PERHIMPUNAN HARAM "BERSIH" GAGAL, TAK DAPAT SOKONGAN RAKYAT..!!!


Perhimpunan haram bersih ternyata gagal mendapat sokongan rakyat Malaysia yang inginkan keamanan berbanding mereka yang suka membuat provokasi berdemo haram. Penduduk Malaysia anggaran sebanyak 27 juta orang, yang menyertai cuma sekitar 1000-2000 orang, tiada majoriti untuk menjayakan perhimpunan haram jadah tersebut.

Ternyata Anwar gagal, perhimpunan haram bersih gagal mendapat sokongan rakyat apabila perhimpunan haram jadah ni berdegil untuk mengadakan juga berdemontrasi di Kuala Lumpur. Hari ini rakyat bertambah marah dengan ketua pembangkang apabila hampir kesemua kedai ditengah bandaraya ditutup kerana takutkan perhimpunan haram tersebut.

Hampir 80 peratus rakyat diMalaysia marah dengan niat buruk pihak pembangkang kerana menyusahkan banyak pihak termasuk pemandu teksi, peniaga-peniaga disekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman, pelancong-pelancong dari luar negara, dan orang ramai yang ingin membeli-belah pada hari cuti mereka.

Mengikut sumber yang boleh dipercayai, pemimpin mereka ni ditaja oleh Yahudi rakan karib Anwar yang bersekongkol dengan agendanya ingin merampas tampuk pemerintahan tanpa sokongan padu dari rakyat Malaysia. Mereka menaja RM500 seorang tetapi pemimpin mereka makan lebih dan memberikan pada lembu-lembu sebanyak RM200 untuk dijadikan lembu-lembu jalanan.

Tenaga yang banyak digunakan sebagai lembu-lembu adalah pelajar-pelajar yang masih menuntut disekolah dan institusi pengajian, dikeldaikan oleh Anwar untuk menyimpangkan isu liwat dan seks PORNO yang sedang rancak dibicarakan dimahkamah.

Setelah hampir kesemua pemimpin pakatan haram jadah ditangkap, peserta seperti hilang keruan dan terus menghilangkan diri dari himpunan haram jadah tersebut. Anwar pula berlakon sakit sekali lagi seperti pada tahun 1998 supaya mendapat simpati daripada rakyat pakatan haram.

Malangnya lakonan Anwar tidak dipercayai lagi oleh kebanyakan rakyat Malaysia yang telah tersedar ditipu oleh ketua pembangkang. Akhirnya kebenaran pasti akan muncul membuktikan siapakah dalang sebenarnya yang inginkan keamanan diMalaysia menjadi kucar-kacir..!!

8 comments:

Anonymous said...

mu ni menipu, ada 20 ribu mu kata 1000 org. dasar pencacai upahan!

UjangRanggi said...

mana ada 20 ribu...lebihkurang 5-6 ribu jer...aku ada kat sana la..

KL BOYZ said...

mana ada macam tu ramai, sapa torak kau..?? Anwar ke, si penipu tu..??
Aku duduk dalam heli tadi tgk koang dari bawah, kalau kumpul satu stadium, setengah padang pun tak penuh..!!!
Pembohong punya pakatan haram jadah..!!!

Anonymous said...

kalau 20 ribu je nak compare dgn 27 juta apahal....patut la sibuk nk buat kt stadium merdeka, takut nampak lagi kosong kalau buat kt stadium shah alam

Anonymous said...

Nak tiru Mesir, kunun...! Kalu tiap2 ibunegeri di Malaysia ni berarak 20,000 setiap tempat..., ader jugak kredibilitinya... !!

Sekarang, apa yang kamu Pakatan Haprak dapat?? Sakit boleh, malu bole, laknat pun dapat..! Bagi setiap ekor para penunjuk perasaan d Kl tu, kat luar sini ada terdapat 1,000 jiwa rakyat yang membenci dan mendoakan kegagalan puak penderhaka itu.

Percayalah..., kamu penderhaka telah tertipu.., dan rakyat tidak mengharap sangat puak2 kamu kembali kepangkal jalan, kerana amat nyata kamu telah jauh terpesong.

Tunggu lah laknat Allah nanti..

MaelPengerang said...

Tahniah di atas usaha dalam menyiarkan maklumat & gambar sepanjang perhimpunan bersih hari ini...

Tuan,
Kalau tak keberatan... Tlg masukkan blog saya ke Blog List Tuan untuk kita boleh bersama-sama teruskan perjuangan..
TQ very much...

Anonymous said...

penganmpu haramjadah umNgok/bn memang buta mata hati....tu lom kira yg xdpt msk KL krn d sekat Polis...

KL BOYZ said...

Orang KL banyak yang tak setuju..!!!
Kau main import-import lak...Kang seluruh negara di IMPORT lumpuhkan Pulau Pinang kau nak..??
Kan jangan cabar dan kejutkan Singa yang sedang memantau..!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...