PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, July 6, 2011

PIALA "BERSIH": AMBIGA PENGADIL, ANWAR DAN MAT SABU JADI "LINESMAN"


Baguslah perhimpunan haram tu dibuat didalam stadium kerana dikuatiri akan membinasakan dan menjahanamkan ekonomi negara. Perhimpunan Haram "BerSHIT" bersama Pakatan PR dan PAS mengumpulkan sebanyak mungkin di Stadium Shah Alam pada 9 Julai ini, adalah untuk memilih pemain bolasepak terbaik di stadium itu nanti.

Dan berharap FAM akan menaja dan 'SPONSOR" puak haram ni dengan bola-bola yang canggih dan baru agar perasaan marah dia orang ni lebih memuncak-muncak...!!!

Bukankah lebih bagus daripada memarahi pemimpin-pemimpin bangsa Melayu, ada lebih baik dengan muka yang garang, badan yang sasa dan kuat melemparkan kemarahannya dengan menyepak bolasepak.

Manalah tahu dalam keadaan tak betul(MARAH) boleh "Score" masuk gol lebih hebat dan membuat rembatan yang cantik kedalam gol. Sesiapa yang kuat, sudah tentu mungkin akan dipilih FAM untuk dijadikan pemain kebangsaan negara.

Dapat juga "Berpatriotik" menyumbang kemajuan dalam bidang sukan bolasepak di Malaysia. Anwar dan Mat Sabu bolehlah menjeling-jeling kat punggong "pengadil" yang macam itik kerana pakai pengadil perempuan.

Jadi "LinesMan" pun best gak, sebab dapat tengok punggong besar bergegar-gegar ditengah padang. Kenalah pulak dua ekor ni memang "hits" dengan kes seks yang diselindung oleh sekutunya. Dah kenalah kedua-duanya tu, kejarlah punggong pengadil tu.

Akhirnya, jangan pulak berebut punggong Omega tu, salah taip Ambiga la...!!!
Sepatutnya Ambiga membuat satu piala bagi perhimpunan haram dalam padang bolasepak ni, namakan dengan nama "Piala Bersih" ke, Piala "BerSHIT" ke ataupun apa-apa nama pun biar gempak sikit.

Tetapi yang best sekali adalah penjaga "LinesMan", Anwar jaga kaki belakang, Mat Sabu jaga kaki depan. Depan dan belakang, kedua-duanya memang kaki perempuan, kan sama dua ekor ni.

Kenalak si Ambiga tak kahwin lagi, eloklah dua penyamun ni berlumba-lumba nak dapatkan nama memikat pengadil tu. Sebabnya kedua-duanya pun macam dah ketagihan tak dapat nak lepaskan rindu.

Lepaskanlah dendam dalam stadium yang bakal dirosakkan padang-padang tersebut oleh puak yang ingin melemparkan kemarahan mereka. Jahanamkanlah padang-padang tu, dengan melompat-lompat dan terjerit-jerit macam beruk ditengah padang.

Jeritlah kat pengadil dan LineMan yang telah mengelirukan kesemuanya, agar semuanya terkeliru...!! Hidup Murtad, hidup peliwat dan kaki seks...!!!

3 comments:

Anonymous said...

Tuntutan Sebenar Bersih:

1. Bebaskanlah Anwar dari China Doll.
2. Bebaskan Peliwat Negara.
3. Bebaskan Mat Sabu dari Khalwat.
4. Free Murtad For All
5. Biarkan Sipelaku seks China Doll.
6. Halalkan main belakang.
7. Buang semua kes seks ahli PAS.
8. Huru-harakan Malaysia.

Anonymous said...

Belum demo...puak puak bewak dah gila meroyan.
Belum demo...message dah tersebar satu dunia..
Belum demo..dah boleh jumpa Agung.
Belum demo...puak puak bewak provokasi dah sediakan bom botol
Belum lagi demo...puak puak bewak haramjadah dah sediakan parang....pergi mampus puak puak bewak...Bodoh punya Melayu.

Anonymous said...

SELAMAT BERKANDANG HAMBA-HAMBA AMBIGA BERSHIT...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...