PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 7, 2011

PERHIMPUNAN HARAM "BERSIH" TIDAK DIBENARKAN DI STADIUM..!!?


Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek tidak akan membenarkan perhimpunan haram 9 Julai diadakan di Stadium Nasional, Bukit Jalil jika penganjurnya meminta berbuat demikian.

"Jika mereka berkeras mahu mengadakan perhimpunan, buatlah di Stadium Shah Alam,” katanya merujuk kenyataan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang menawarkan Stadium Shah Alam kepada penganjur perhimpunan itu.

Ahmad Shabery juga menasihatkan golongan belia supaya tidak melibatkan diri dengan perhimpunan haram itu, yang merupakan aktiviti tidak berfaedah dan merugikan negara.

"Remaja yang berfikiran waras tidak akan menyertai perhimpunan haram yang tidak mendatangkan sebarang manfaat.

"Adalah lebih baik remaja menghabiskan masa lapang mereka dengan aktiviti yang berfaedah,” katanya kepada pemberita di sini.

- BERNAMA

Pakatan Haram ni memang celako bak kata N.Ajis pada ceramahnya yang memaki-hamun bloggers yang mengkritik pemerintahan beliau. Jikalau nak buat juga perhimunan agenda kotor tu, pergilah jahanamkan padang Shah Alam tu, dan apabila padang tu rosak dipijak sehingga lunyai oleh monyet-monyet yang akan dihimpunkan, pakailah duit rakyat Selangor untuk perbaiki kerosakan yang bakal dibuat oleh Pakatan himpunan Monyet Negara.

Bukankah bagus perhimpunan haram "BerSHIT" seperti ini dibuat dalam zoo sahaja, bolehlah nak teriak kat binatang-binatang dalam sangkar tu sebab mereka yang nak berhimpun ni pun macam binatang dalam zoo.

Perangai takda beza, serupa macam binatang peliharaan yang tahu makan dan berak saja. Lepas tu taik dibiarkan bersepah, orang lain kena bersihkan, tau makan dan buat taik je. Itulah sifat manusia yang terlibat dengan perhimpunan haram yang dihalalkan oleh Anwar dan pakatan haramnya.

Tabiat macam lembu dicucuk hidung dan seperti keldai yang disuroh angguk mereka angguk, disuroh geleng, mereka geleng..!!!

Nah, dengarkan sebuah lagu untuk Perhimpunan Haram Monyet Negara..!!!



Lagu ni pulak untuk Pakatan Haram Jadah...!!!
Sama gak kalau korang ni memerintah..!!!

2 comments:

Hashim said...

ini politik bro...memang pasti tak leh dapat saja mohon nak jadi kan isu..kmdn blogger jamban cam hang jadi palaci digunakan fckkatan utk sampai msgs mereka...berhenti jadi pencacai UMNO jom tengok video ibi Badut UMNOXXX.... sila klik sini

KL BOYZ said...

kepala buto pak hang aku nak ikut hang adi keldai pak turut si PORNO kapten hang yang dah dibuang, sampah mana leh pakai lagi bro...itu namanya Fuckatan Sampah..!!! Lu memang sampah la bro.., gi jilat bontot peliwat negara tu....KhakTThhhuuiii...!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...