PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 7, 2011

ANWAR SEPATUTNYA DAH DIKENAKAN TINDAKAN DAN HUKUMAN..!!!


Pihak polis dan Jabatan Peguam Negara wajar mengambil tindakan undang-undang terhadap Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana membuat laporan palsu berhubung rakaman video seks didakwa melibatkan dirinya dengan pelacur dari China.

Yang Dipertua Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwanddin Hamzah (gambar) berkata, membuat laporan palsu di balai polis adalah salah di sisi undang-undang negara dan pihak yang bertanggungjawab melakukannya perlu dikenakan tindakan.

"Kami mahu pihak polis dan juga Jabatan Peguam Negara mengambil tindakan segera terhadap Anwar kerana membuat laporan palsu. Ia merupakan perbuatan yang menyalahi undang-undang dan Anwar sepatutnya dihukum.

"Kami juga mahukan Karpal Singh dan Ambiga (Datuk S. Ambiga) yang merupakan 'pakar undang-undang' di negara ini untuk menjelaskan bentuk hukuman yang boleh dikenakan terhadap Anwar," katanya.

Penjelasan daripada kedua-duanya adalah penting bagi memastikan bahawa 'pemahaman' mereka terhadap undang-undang adalah demi keadilan negara dan bukannya untuk kepentingan diri serta konco-konconya sahaja," katanya. - UTUSAN MALAYSIA

Memang sepatutnya Anwar ni dah lama dikenakan tindakan undang-undang kerana membuat laporan polis palsu, menafikan beliau terbabit dengan aktiviti keruntuhan moral iaitu dedahan rakaman video seks yang sememangnya Anwar terlibat sebagai sipelaku utama.

Turut disahkan oleh ketua polis, pakar-pakar didalam dan diluar negera, begitu juga pengakuan Wan Azizah isterinya yang menafikan bukti "Jam Omega" berada ditangannya, padahal bahan bukti tersebut telah berada ditangan pihak polis.

Penafian yang tidak diusulkan bukti..?? Kenapa tak ditunjuk saja Jam Omega tersebut, bukannya mudah untuk melakukannya, tetapi kenapakah tidak dibuat demikian oleh Anwar, Isterinya dan pemimpin pakatan haramnya..??

Jawapannya oleh kerana memang dah takda pada mereka, jikalau adalah sudah tentu dengan sikap rakus Anwar, sudah tentu ditunjukkan bukan hanya satu Malaysia, malah akan ditayang satu dunia.
Rakyat makin lama sudah mengenali siapakah sebenarnya Anwar dan sekutunya yang selalu menyelindung tabiat buruk sipelaku porno.

Persoalannya, dapatkah Anwar "Si Anugerah Tuhan" mengekang kebenaran yang akan muncul tiba..??

4 comments:

Anonymous said...

tnggu pe lagi....tahan n hukum si jahanam ni supaya tidak terus merosakkan pmikiran rakyat...porak peranda kan minda rakyat........cilako puaka kencing rakyat....

Anonymous said...

dah sampai masanya anwar ni disekat dari berbuat semaunya...dia bukan pikir nasib bangsa pun..dia nk selamat dari penjara je....yg peliknya kerajaan dah tau semua ni tp kenapa masih berlembut dgn syaitan bertopeng manusia sekor ni......hoi kerismudin sudah2lh tidur tu..negara dah nk hncur dek kerana menatang sekor nih...

KL BOYZ said...

Info terkini, Anwar dah nak hilangkan diri, Ilmu Ghaib...!!

Adi Kencana said...

Lagi lama dibiarkan lepas, lagi bayak kerosakan dibuat si Anwar ni.

Nurul Izzah tak habis2 cakap benda bodoh!! Baca di sini:

http://apakecoh2.blogspot.com/

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...