PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, July 10, 2011

"PATRIOT" LEBIH BERANI DARI "BERSIH"..!!!


Empat ahli UMNO termasuk Ketua Pemuda Khairy Jamaluddin ditahan polis kerana menyertai perhimpunan Patriot sebagai membantah perhimpunan haram Bersih semalam.

Tiga individu lain yang ditahan ialah Ahli Majlis Tertinggi UMNO merangkap Pengerusi Kelab Putera 1Malaysia, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim; Penolong Setiausaha Pemuda UMNO, Megat Firdaus Megat Junid dan Exco pergerakan itu, Lokman Noor Adam.

Tetapi tindakan "Patriot" lebih berani dari pengecut perhimpunan haram bersih , kononnya dengan baju kuning tetapi tidak berani nak pakai baju "Bersih" yang telah disediakan awal 2-3 bulan dahulu.

Kesemuanya pakat simpan dalam beg dan sorokkan baju kuning "bersih" kerana semua pesertanya adalah pengecut. Cakap tidak serupa bikin, samalah macam ketuanya Anwar yang memakai jaket untuk menyelindung baju "Bersih" kuning yang dipakainya.

Rupa macam jantan, tapi takda telur..!!! Semua pengecut..!!!

Berbanding dengan semua ahli "Patriot" yang memang betul berani memakai T Shirt yang telah disediakan, perhimpunan haram "BULLSHIT" harap ramai je tapi semuanya penakut..!!

Tak berani nak hadap depan, tapi main belakang macam kaptennya juga, cakap tak serupa bikin. Cakap lain, dibuatnya lain. Kalau bab nak berlakon sakit, Anwarlah pelakon terbaik...!!

KL BOYZ rasa Anwar ni ada HIV la, nak jalan 1km pun tak larat, pening-pening dan macam-macam penyakit keluar..!! Cehh...Auta lebih..!!!


Ini dia lagu Anwar berlakon sakit...!!!  Tengok sampai habis lakonan Anwar pura-pura sakit..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...