PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, July 11, 2011

PELAJAR IPTA TERLIBAT "BULLSHIT" AKAN DIAMBIL TINDAKAN..!!!


Perhimpunan haram: Kementerian tunggu laporan polis babit pelajar IPTA

SHAH ALAM 11 Julai — Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata, beliau masih menunggu laporan daripada polis berhubung pembabitan penuntut institusi pengajian tinggi awam dalam perhimpunan haram di Kuala Lumpur, Sabtu lepas.

Beliau berkata, senarai pelajar itu nanti akan diserahkan kepada universiti terbabit untuk tindakan selanjutnya. “Terpulanglah kepada universiti berkenaan untuk mengambil tindakan terhadap pelajar mereka,” katanya kepada pemberita. - UTUSAN MALAYSIA

Sepatutnya sebagai pelajar, mengapa harus melibatkan diri dalam bidang politik sebegini. Sememangnya tindakan kurang bijak dari pelajar, kerana telah terpengaruh oleh pihak pembangkang yang mementingkan agenda mereka, sedangkan yang menghadapi hukuman adalah pelajar sendiri.

Bersedia menghadapi hukuman kerana apa, kerana mahukan negara Malaysia huru-hara..?? Adakah itu satu tindakan yang bijak..?? Demi apa, memperjuangkan apa..?? Agama Islam ke..?? Tak perlu lagi, sebab kita sudah pun negara Islam. Malah bebas beragama apa saja pun, tapi tak bermaksud bebas me"MURTAD"kan diri dari agama Islam.

Soalannya, adakah pelajar ni sedar, siapakah pengerusi perhimpunan haram tu.

Nak tahu
KLIK DISINI

6 comments:

Wake UP! said...

Salam bro. Buang dari universiti. Tarik balik biasiswa dan pinjaman pelajaran. Kalau nak masuk u, mintaklah bantuan kewangan dari peliwat tua.

Anonymous said...

tak sedar diri...apa hampa dapat...nak belaja makanpun mitak kat mak bapakkkkk....betul anak tak kenang jasa....orang suroh belajak baik2 nak bedemo...awat anu dan ambiga tuu kenai hampa kaaaa????masaalah hampa di um tu dia abil berat kaaaa???sedarlah allah bersama orang yang benar...berjuta yang berdemo si anu saja yang masok waddd...kasihann.berani saman laa dato ttttt and gangg...ada telok kaaa...takut.....malu aku sokong pr duluu....gomo tolangggg

Anonymous said...

Pelajar yang membabi menyokong bersih berpedapat mereka ingin tumbangkan negara kita macam negara Timor Tengah.Mereka lupa bagaimana kerajaan malaysia membawa pulang pelajar2 kita tidak mengikut parti umno,pas,pkr dan pembangkang yg.lain.Sebagai contoh di-Mesir,rakyat miskin adalah l/k 46%miskin dan kerajaan tidak mengambil tindakan untuk mengatasinya dan terlalu lama.Cuba kita buat perbandingan dengan Malaysia ,jauh panggang dari api.Dari segi pendidikan,kementerian Kesihatan,kebajikan Masyarakat,persekolahan,infra-struktur,keselamatan,polis menjaga kepentingan rakyat tak nampak ke-Buta?Mengapakah pelajar ni sokong saorang pemimpin yang sah kaki peliwat,main pelacor2 atau pelajar2 dizaman ini suka pemimpin sa-demikian.Tolonglah adek2 fikirlah berpandukan maklumat dan fakta2 yang jelas dan jangan sokong tak tentu pasal.

cik kelisa said...

buang je...org suruh gi belajo bukan berdemo.

Anonymous said...

PELAJAR YANG TERBABIT BERDEMO TU KASI AJAR SIKIT TAK TAHU ASAL USUL LAH TU KAT M'SIA SEMUA DEPA DAPAT DENGAN MUDAH TAPI OTAK BANGGANG TAK BOLEH FIKIR YG MANA BAIK YANG MANA BURUK NAMA AJA PELAJAR U TAPI BODOH..BUANG KAN AJE BYK LAGI ORANG LAIN NAK BELAJAR NANTI DAH HABIS BELAJAR MEREKA NI AKAN HANCURKAN NEGARA...NANTI

manjung said...

bebudak tu bukannya ada otak pun. hingus pun tak kering lagi dah pandai nak tunjuk terror konon...khakk tuiiiiii

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...