PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 12, 2011

HADI AWANG BUAT TEMBERANG LAGI..!!!


KUALA TERENGGANU, 11 Julai -- Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkeras menafikan bahawa perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang diadakan di ibu negara Sabtu lalu bukan anjuran parti politik.

Namun, kata beliau perhimpunan yang disertainya itu terdiri daripada badan bukan kerajaan Islam dan bukan Islam serta cerdik pandai dari seluruh negara.

"Perhimpunan itu disertai oleh cerdik pandai dari seluruh negara, bukannya anjuran parti politik, yang melihat banyak perkara tidak kena pada kerajaan yang memerintah hari ini," katanya semasa berucap kepada penyokongnya di Lapangan Terbang Sultan Mahmud di sini malam Isnin.

Abdul Hadi berkata semasa ditahan beliau dilayan dengan baik oleh anggota polis.

- BERNAMA

Betul ke bukan anjuran parti politik pembangkang..?? Yang menyertainya semuanya adalah dari pemimpin-pemimpin pihak pembangkang seperti Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Hadi Awang, Mahfuz, Iskandar AMK ketot, Che Bard dan penaja rancangannya John Soh (Penaja Terbesar Bersih).

Keduanya, Kerajaan Negeri Selangor, Khalid Ibrahim telah menjana sebanyak RM15 ribu untuk menjayakan rancangan perhimpunan haram jadah bersih.

Ketiganya Pakatan haram jadah sebulan sebelum perhimpunan haram bersih telah mengedarkan "Flyer" mengutuk kerajaan untuk menyertai perhimpunan haram bersih. Kebanyakkan diedarkan oleh pihak pembangkang.

Sejak Hadi Awang dah berkawan dengan Anwar, dah mula pandai menipu dan memesongkan fakta sebenar. Dah "ADVANCE" untuk melakukan pembohongan, lebih cekap dan tertip nak menipu. Tipu sajalah rakyat yang ditempurungkan pakatan haram jadah, tak payahlah nak menipu orang ramai.

Sebabnya, Hadi Awang bukan pandai nak menipu, bila dia buat kenyataan cam tu, nampak sangat Hadi Awang pembohong...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...