PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, July 10, 2011

AL-JAZEERA MENJADI DALANG BURUKKAN MALAYSIA DIMATA DUNIA..!!!



Wartawan AL-JAZEERA cuba menjadi "HERO" kepada Anwar AL-JUBURI kerana menyebarkan berita buruk terhadap tindakan pihak FRU mengawal perarakan perhimpunan haram jadah bersih. Kalau wartawan ni sekadar mendengar mulut cabul pemimpin pakatan haram jadah, berita yang cuba disampaikan adalah tidak benar sama sekali.

Adakah wartawan ni menemubual pihak yang tidak terlibat seperti peniaga yang terpaksa tutup kedai dan menagggung kerugian pada hari tersebut..?? Pemandu teksi yang merungut berkenaan perhimpunan haram jadah kerana membuat rezki mereka terjejas teruk pada masa kejadian mahupun orang ramai yang ketakutan dibuatnya oleh kerana perhimpunan haram jadah bersih itu.

Ada tak wartawan luar negara ni menemubual rakyat yang tidak setuju dengan perhimpunan haram jadah ni, jawapannya tidak. AL-JAZEERA ni sering diundang oleh puak pakatan haram jadah yang diketuai Anwar sipelaku PORNO untuk membawa liputan berita yang memburukkan negara.

Jikalau rasuah, bukankah Anwar bapak kepada segala rasuah seperti perhimpunan haram jadah bersih ni yang menawarkan wang ringgit kepada lembu-lembu yang berdemo. Kepada "mata duitan" yang lupa daratan ni, mereka lupa yang Anwar lah penyumbang utama rasuah di negara Malaysia.

Lebih-lebih lagi pelajar-pelajar yang inginkan wang buat belanja tambahan poket mereka, tetapi mereka lupa haram makan rasuah, kenalah pulak Yahudi menjadi "Sponsor" utama yang tidak diketahui oleh pelajar-pelajar yang dijadikan beruk dan lembu-lembu jalanan perhimpunan bersih.

Suroh belajar, lain yang dibuatnya, memalukan mak dan bapak mereka sahaja apabila ditahan. Sekali lagi menyusahkan orang tua mereka. Susah payah ibu bapa cari duit, mereka belajar main politik kotor pula.

Mana tak kotor, sebab ketua pembangkang pun kotor orangnya, pembohong, menipu orang ramai dengan penafian tanpa bukti dan yang paling digemari Anwar adalah berlakon sakit untuk meminta simpati orang ramai.

Seumpama ketam mengajar anaknya berjalan, menyendeng je, tak boleh jalan betul. Tidak pernah sekali mengajar ahli pakatan haramnya membuat perkara yang berfaedah, kesemua rancangannya hanyalah menguntungkan si Raja Penipu Malaysia ni, yang sememangnya tidak berani hendak mengadap Agong.

Jika Anwar dipihak yang benar, buktikanlah dengan fakta dan kemukakan bukti biar orang ramai percaya. Sistem air liur Anwar tidak boleh digunapakai lagi, kerana keburukkannya banyak dibongkarkan oleh sahabat-sahabat karibnya dahulu yang mengambil langkah meninggalkan Anwar kerana sikap suka berdusta.

Jika Anwar benar, kenapa Anwar tidak berani menyaman Datuk Escay yang membongkarkan rakaman Anwar meratah China DoLL sebanyak 2 round..?? Jawapannya kerana Anwar takut Datuk Escay akan membongkarkan segala-gala pekung Anwar yang banyak diselindung daripada isterinya dan orang ramai.

Cuba kita saksikan, yang mempertahankan Anwar terdiri daripada yang mabukkan kuasa dan ada kepentingan dalam diri mereka terhadap Anwar.

Fitnah..?? Kenapa Fitnah ada bukti..??

4 comments:

Anonymous said...

Siapa yang dapat contact dia ni, suruh dia hubungi saya, (kalau ada nama dan telefon nombor dia)

Nak tunjuk kat dia sikit cara hidup geng2 PR (candid shots) yang tinggal dalam kawasan saya dan minta dia buat liputan dalam Al jAZEERA.

Anonymous said...

semalam Channel News Asia (singapork) juga sibuk menyiarkan keadaan di KL mengikut perspektif mereka yang mejurus kepada pembangkang.Siap interviview Anuar lagi.!! Mcm la singapork tu demokrasi sgt...Pembangkang spork lagi tak boleh bersuara..salah sikit saman sampai muflis..!!

Anonymous said...

Siape dpt kasi no tepon pompuan nie?aku nak suruh die tido dengan aku.....hahahahaha

Anonymous said...

Biasalah media ni, diorang jual berita, motto diorang "Good news is no news".

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...