PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 26, 2011

MAT SABU MEMANG SAH MENIPU...!!!



Dalam video diatas cukup membuktikan Mat Sabu yang sememangnya terkenal dengan pembohongannya, menipu orang ramai dengan kenyataan yang telah dikeluarkan tempoh hari. Pada permulaan Mat Sabu mengatakan yang beliau dilanggar oleh Jip polis, tetapi sebenarnya dihalang oleh Jip polis berkenaan.

Apabila petikan video dikeluarkan oleh pihak polis, Mat Sabu mengubah kenyataan beliau kepada dilanggar kereta polis Proton Waja pula, tetapi sebenarnya adalah kerana penunggang motosikal yang membawa Mat Sabu yang cuba membuat pusingan "U" dijalan sehala.

Mat Sabu yang cuba melarikan diri sehingga penunggang motosikal yang membawa Mat Sabu merempuh kereta pihak polis lalu terjatuh. Kesalahan yang telah dibuat oleh penunggang motosikal tersebut adalah mengubah haluan secara tiba-tiba dan mengakibatkan kemalangan, mengingkari arahan pihak polis supaya memberhentikan motosikal.


EMTAH SAPA PUNYA LAH BENDA NI

Yang amat pelik adalah kecederaan yang Mat Sabu alami kerana beliau hanya membuncing motosikal tersebut, masa kan boleh tercedera sebegitu teruk sekali. Apabila dilihat beliau bangun dan masuk kedalam kereta polis, tiada menunjukkan aksi beliau sedang dalam kesakitan sehingga tidak boleh berjalan.

Jika betul, sudah tentu Mat Sabu akan dipapah masuk kedalam kereta peronda polis. Ini adalah bukti Mat Sabu hanya membuat helah untuk meraih simpati agar terus disokong oleh gerombolannya demi kuasa walaupun kenyataan yang dikeluarkan oleh Mat Sabu adalah tidak benar.



1 comment:

Mordecai Kucai said...

Bro tengok muka dia dah tau dah. Muka kelat nafsu tinggi campur muka nakal penipu.

Macam mana orang PAS tak dapat petunjuk tengok wajah binatang ni. Entah.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...