PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 2, 2011

GUAN ENG MEMANG BODOH TAK PAKAI OTAK, MACAM LEMBU...!!!!


Demo bantah Guan Eng: Jambatan Pulau Pinang sesak

PULAU PINANG 1 Julai - Jambatan Pulau pinang sesak teruk apabila kira-Kira 200 ahli daripada pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) berhimpun di tengah-tengah jambatan.

Sambil membawa kain rentang, mereka melaungkan rasa tidak puas hati terhadap corak pentadbiran kerajaan DAP Pulau Pinang yang diketuai oleh Lim Guan Eng. - UTUSAN MALAYSIA


Jika kita fikirkan secara matang, ini baru segelintir orang membuat perhimpunan membantah Kerajaan Negeri menaja perhimpunan haram, dah jadi kelam-kabut. Bayangkanlah jikalau mahu dihimpunkan hampir 300.000 orang ditengah jalanraya, bagaimana..??? Tak huru-hara dibuatnya..!!!

Jangan dikejutkan "singa" yang sedang tidur, kan dah buruk padahnya. Jangan dicabar "majoriti" senyap yang mengundi, berbanding suka berdemontrasi meroyan melaungkan "reformasi" yang dah basi dan lupuk kepada rakyat.

Mengelabah LGE dibuatnya..!!! Jika dibuat juga "Bersih" yang bakal melumpuhkan semua kegiatan harian, perniagaan dan segala pekerjaan yang pasti turut terjejas oleh kerana perhimpunan haram itu, "Singa" pasti akan mengamuk di Pulau Pinang nanti. Kerana sudah pasti, rakyat di Pulau Pinang semasa ini memang cukup marah dengan DAP berbanding BN yang kononnya menindas rakyat.

Bayangkanlah jikalau semua jentera BN dikerah untuk lumpuhkan segala kegiatan harian di Pulau Pinang, bagaimana..?? Tak kelam-kabut LGE dibuatnya...!!! Jangan cabar LGE, menyesal kamu nanti...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...