PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, July 27, 2011

KETUA MUSLIMAT PAS KPG.TELIPOT PASIR PUTEH MASUK UMNO..!!!


Semakin lama PAS kelantan terus parah apabila ketua Muslimat PAS Kampung Telipot Pasir Puteh mengambil jalan keluar dari parti PAS yang semakin tersasar jauh dari landasan perjuangan asal mereka.

Ketua Muslimat PAS Puan Kamariah Deris telah melaungkan akan membawa ramai lagi untuk menyertai parti UMNO yang telah lama berjasa di Kelantan berbanding kerajaan Nik Aziz yang hanya pandai membuat janji dan tidak pandai nak tepati.



Tidak sampai 24 jam Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyatakan persetujuannya menyokong sistem biometrik, Jawatakuasa Pas Pusat yang diketuai golongan profesional hari ini menolak cadangan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung perkara tersebut.

Bukan sahaja bersetuju, malah, Nik Abdul Aziz turut menyatakan pendirian bahawa Pas sedia mendengar penjelasan daripada SPR berhubung sistem itu, tetapi belum pun sempat perjumpaan diadakan, Jawatakuasa Pas Pusat telah pun membuat keputusan menolaknya.

Banyak kumpulan komplot telah menguasai PAS kebelakangan ni sehinggakan keputusan Nik Aziz pun dikebelakangkan. Itu yang membuatkan ramai muslimat PAS mula sedar akan hal ini dan mengambil langkah meninggalkan PAS sejak ia mula dikuasai oleh individu tertentu yang tamak nak berkuasa.




3 comments:

Unknown said...

SALAM, TAK HABIS HABIS AHLI PUAK PEMBANGKANG NI KELUAR PARTI MASUK UMNO...KELUAR PARTI MASUK UMNO...APASAL YEK???

Anonymous said...

sebab diorang dah sedar..yg parti diorang takde matlamat..tok guru pun dah tak berapa betul.. parti kencing rakyat...

Anonymous said...

elok la tu..alhamdulillah..daripada sesat selamanya...dek penyelewengan aqidah yang dilakukan oleh parti bertopeng Islam Pas

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...