PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, July 31, 2011

BUKTI PAKATAN PR MEMANG TAHU ANWAR BERSALAH...!!!



Tindakan mempelawa Tengku Razaleigh Hamzah memegang jawatan Ketua Pembangkang membuktikan gabungan pakatan adunan PR semakin bercelaru.

Ia juga memperlihatkan bahawa pakatan pembangkang tidak percaya kepada keupayaan satu sama lain, khususnya DAPig yang tidak akan memberi kepercayaan kepada pemimpin PasNgok untuk menerajui pakatan itu.

Inilah bukti PasNgok dan DAPig sudah tidak lagi percaya kepada Anwar Ibrahim, Ketua Pencacai mampu memimpin Pakatan haram jadah ekoran skandal liwat dan video seks di samping PKR yang semakin lemah dan celaru.

Ia juga sebagai bukti PasNgok dan DAPig tidak lagi boleh bekerjasama dan perjuangan mereka juga berlainan kerana sememangnya seperti diketahui ramai, mereka mempunyai dasar dan ideologi politik yang berbeza.

Mohamad Ezam yakin Tengku Razaleigh tidak akan menerima pelawaan pembangkang itu kerana percaya Ahli Parlimen Gua Musang itu akan tetap setia bersama UMNO dan BN.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari pula berkata, pemilihan Tengku Razaleigh adalah cerminan sikap pembangkang yang hipokrit dan menangguk di air keruh.

Hakikatnya, dalam keghairahan mempertahankan Anwar, mereka terpaksa mengakui Anwar Ibrahim memang mempunyai masalah moral yang akan menjejaskan peluang mereka pada pilihan raya umum akan datang.

Nyata semangat setia kawan dalam pakatan itu amat longgar sehingga mereka sanggup meletakkan kepentingan peribadi mengatasi segala-galanya.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...