PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, July 10, 2011

ANWAR MENGIDAP PENYAKIT HIV..!!?

AL-FATIHAH

Jika dilihat Anwar semasa perhimpunan haram bersih semalam, Anwar seperti tidak berupaya nak meneruskan perjalanannya kestadium negara. Ambiga sudah beliau arahkan untuk mendahului perjalanan menuju stadium, apabila disaksikan Ambiga terus dicekup dan ditahan oleh pihak berkuasa, Anwar dah jadi tidak keruan dan terus sakit, jalan pun nak kena pimpin.

Bukanlah kena pukul oleh pihak polis, tetapi oleh kerana tindakan penyokong haram jadah Anwar yang cuba melarikan diri lintang-pukang tak tentu arah menyebabkan Anwar tercedera dan terjatuh, ketika disuroh bersurai oleh pihak berkuasa.

Selepas kejadian kucar-kacir yang ditimbulkan sendiri oleh puak pembangkang, Anwar terus ketakutan ingin meneruskan perjalanannya menuju stadium. Dibuat semula lakonan pura-pura sakit tahun 1998 untuk mengelak dari ditahan pihak polis, kali ni lakonan lagi hebat dari dulu.

Ataupun Anwar memang mengidap HIV..?? Mungkin berpunca kerana dah selalu tala belakang dan depan, hobilah katakan..!! Kalau rasa berani, pergilah cek darah tu, manalah tahu ada HIV kerana "favourite" kegemarannya iaitu aksi berkunyit..!!

Kurang daya tahan badan, tu sebab jalan sikit dah sempot dan sakit, sedangkan Najib jalan berbatu pun takda apa-apa. Ye tak ya juga, berani ke Anwar nak bagi darahnya diperiksa..??

Nanti, lain yang dicari, lain pula yang jumpa. Seumpama anak Azmin yang dikatakan adalah Anak Anwar..?? Berani ke Anwar nak bagi darahnya diperiksa, mahkamah minta pun takut nak kasi.

Takutkan lobang taik Anwar bertambah besar dan besar lagi, mampus Anwar tak leh nak tutup lagi nanti.Ni pesanan buat AL-JUBURI, berani kerana benar, takut kerana nak menutup rahsia yang satu persatu mula terbongkar.

Ingat Anwar, lagi banyak "solat hajat" dibuat untuk mendapatkan kebenaran oleh juak PAS, semakin terserlah dan terbongkar penyakit sebenar Anwar yang semakin menjadi-jadi dengan penyakit keruntuhan moralnya.

Akhir kata, takbir....!!!

12 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah, padan muka engkau Anwar Pandikutty Peliwat Tersohor Negara Auta Keling Pariah yang paling Sial dan paling Celaka.Beribu dah tengok konek engkaulah Anwar. Jantan tak tahu malu. Orang Tua tak sedar diri dah nak mampus.Berangan nak jadi PM. Say NO to Anwar, the Greatest Dajjal of Malaysia!!!

Anonymous said...

say no,. no,. no to Anwar,
say we don't want you Anwar
say enough is enough to Anwar
say we hate liar to Anwar
say we want peaceful Malaysia to Anwar.
say Bersih is not clean to Anwar
say you see what happened on 9/7 to Anwar
lastly say we don't want you Anwar.

Anonymous said...

eleh... helah dah basi...
ada chan dapat pospon lagi bicara pada 16Jul. nanti..

Wau Janak said...

semasa adegan mengulup, ada kmungkinan cinadoll itu telah mnggigit sdikit hujg kondom...

Anonymous said...

babi ape la sial blog ni...nampak beno nipunye...wei babi, bape bnyak r duit ko dpt wat blog babi camni???..bak meh ar sini sikit duit tu...babi lu makan wet haram sorang2...klu betol nak jadi babi, wat la n3 anwar men ngan angelina jolie ke...bru wa layan la babi...

Ular Menyusur Akar said...

Weh, macam mana penternah babi boleh lepas kat blog kau ni KL BOYZ?

Kecewa betul dia nuar hampir hampir nak gol.

Anonymous said...

babi

KL BOYZ said...

hehe...Kalau Babi kau tanya DAP, berapa banyak duit Kerajaan Selangor telah digunakan untuk besarkan kandang-kandang babi di Selangor..?? Istana pun tak besar macam kandang babi di Selangor..!! Banyak duit rakyat disalurkan dan digunakan untuk membesarkan kandang-kandang babi tersebut..!? Nampaknya pakatan haram jadah berjaya membesarkan kandang-kandang babi tersebut.!!
Tahniah...!!!!

Anonymous said...

walaupun anuar tu macam tu. tak baik menimbulkan persoalan yang boleh membuatkan orang berfikiran anuar tu ada hiv. nak create fitnah ke?
nauzubillah.

KL BOYZ said...

Saya cakap suroh Anwar cek darah dia, manalah tahu jikalau ada HIV.!!! Itu saja..!!?

mae1000 said...

Kalau tengok wajah Anwar dari TV memang nampak layu. layu tua dengan layu hiv ada beza. Tapi tak baik kan syak-syak. Semoga tak benar. Nauzubillah. Lebih baik dia sedar dan taubat dari terkena bala. Jadi, tak ada alasan dia nak tuduh kerajaan yang cucuk hiv kat dia.

Anonymous said...

Woi mangkuk-mangkuk penyokong anuar, anuar sendiri mendakwa dia disuntik virus hiv dulu, so bukan fitnah le blog ni cerita. Lagipun kalau fitnah bukankah korang suka, asyik dgr fitnah, bila tang geng pembangang korang kata fitnah, tang kerajaan korang kata betul walau tak ada bukti. Babi betul babi-babi ni, (pok nik kata boleh mencarut tu aku mencarut tu....celako...celako...celako)

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...